Hírek
23757 hír az adatbázisban
A mobiltelefon üzletág növelte az LG nyereségét
MTI + Marketinginfo.hu - 2014-10-29 14:30
Digitális

Növelte forgalmát és nyereségét a dél-koreai LG Electronics a mobiltelefon üzletág új modellekkel elért értékesítési sikerének köszönhetően a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

Növelte forgalmát és nyereségét a dél-koreai LG Electronics a mobiltelefon üzletág új modellekkel elért értékesítési sikerének köszönhetően a harmadik negyedévben az egy évvel korábbihoz képest - tájékoztatta az LG médiapartnere az MTI-t szerdán.

A tájékoztatás szerint ugyanakkor az előző negyedévhez képest csökkent az LG Electronics értékesítési árbevétele és nyeresége. Miközben az LG mobil távközlési üzletága növelte forgalmát, a szórakoztató elektronikai, a háztartási berendezés és a légkondicionáló üzletágak forgalma csökkent mind az előző negyedévhez, mind a 2013 harmadik negyedévihez képest.

Az LG harmadik negyedévi nettó nyeresége 203 milliárd won (152 millió euró) lett, 87 százalékkal magasabb a 2013 harmadik negyedévi 109 milliárd wonnál. A második negyedévben 412 milliárd won volt az LG nettó nyeresége.

Az üzleti eredmény a 2013 harmadik negyedévi 218 milliárd wonról 461 milliárd wonra emelkedett az idei harmadik negyedévben, de elmaradt a második negyedévi 606 milliárd won mögött. Az adó-, kamat-, és értékcsökkenés előtti (EBITDA) eredmény 952 milliárd won lett a harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 722 milliárd és a második negyedévi 1099 milliárd won után.

A nemzetközi számviteli szabvány (IFRS) szerint az idei harmadik negyedévben az LG 14,92 ezer milliárd won konszolidált értékesítési árbevételre tett szert, ami 3 százalékkal marad el a második negyedévi 15,37 ezer milliárd wontól, de 7,4 százalékkal haladja meg a 2013 harmadik negyedévi 13,89 ezer milliárd wont. A mobil távközlési üzletág az idei harmadik negyedévben 4,247 ezer milliárd won értékesítési árbevételt ért el, 17 százalékkal magasabbat az előző negyedévinél és 39 százalékkal magasabbat az egy évvel korábbinál.

A mobiltelefon üzletág a harmadik negyedévben 16,8 millió készüléket értékesített, 16 százalékkal többet, mint az előző negyedévben és 39 százalékkal többet, mint 2013 harmadik negyedévében. Az LTE (negyedik generációs mobil) készülékek értékesítése éves összevetésben 114 százalékkal, az előző negyedévhez képest pedig 25 százalékkal emelkedett. A harmadik negyedévben a mobiltelefon üzletág nyereségessége a megemelkedett marketing költségek ellenére is jelentős növekedést ért el mind éves, mind negyedéves összevetésben.

Az LG az okostelefon értékesítések további növekedésére számít, különösen az LTE szegmensben, bár szezonális jellegű ingadozásokkal. A konkurenciaharc az új modellek megjelenése miatt tovább erősödik majd, elsősorban a prémium szegmensben. Az alacsonyabb árkategóriákban viszont a kínai gyártók tömegtermelése támaszt majd konkurenciát a dél-koreai vállalatnak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A kézbe simuló világ: a mobiltelefon mint játékgép (x)
  Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
  Az LG több mint 140 díjat söpört be a CES-en
  Hatméteres installációt készített kijelzőkből az LG
  Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
  Világklasszis futballsztár bombázta a tévéket
  A BTS lett az LG mobilüzletágának partnere
  Az LG a 2018-as ISE-n mutatja be a kereskedelmi kijelzőit
  Az LG új márkát hozott létre
  Innovatív B2B kijelzőket mutat be az LG
  Új stratégiát hirdetett az LG
  PR-partnert váltott az LG
   Krízishelyzetbe került családokat támogat az LG
  Jelentősen csökkent a Vodafone nyeresége az első fél évben
  Növelte nyereségét a Skoda
  Nyereséges az OTP Romániában
  Nőtt a Mol eredménye
  Nőtt a Nissan nyeresége
  Jól jött a Canonnak a gyenge jen
  Rekordra hajt a Toyota
  40,57 milliárd forint adózott nyereség
  Csökkent az OMV eredménye a második negyedévben
  Közel 80 százalékkal nőtt a Bónusz Brigád forgalma
  Növekedés az Axel Springernél
  A Toyota nyeresége 240 százalékkal nőtt

További hírek ebben a kategóriában

Startol ’Az Év Honlapja...
Az akadálymentes weboldalak font...
Bemutatkoztak a legújabb üzleti ...
Mennyire fontos az e-mail market...