Hírek
22767 hír az adatbázisban
Folytatódik a mobilfókusz az Unilevernél
Marketinginfo.hu - 2014-10-28 12:13
Digitális

A büdzsé 17 százalékáról 20-ra növelte digitális marketing költéseit idén a fogyasztói cikk óriás, amely első sorban a mobil csatornákon igyekszik elérni fogyasztóit.

A vállalat forgalma 2,1 százalékkal emelkedett a harmadik negyedévben, ami visszaesés az első félév 3,7 százalékos progressziója után - írja a THEDRUM. Paul Polman elnök az eredmények ismertetése után hangsúlyozta, hogy a stratégia továbbra is digitális- és mobilközpontú marad.

"A digitális csatornák erősítésével egyenes arányban növekszik a ROI is" - fejtette ki Polman. "A mobil kiemelt kezelése azért is fontos, mert ez a leggyorsabban növekedő csatorna" - tette hozzá a szakember.

A cég marketingjének digitalizálódása a fentiek mellett még egy előnnyel rendelkezik: csökkenti a költségeket, a hagyományos csatornák magas árai ugyanis továbbra is lassan olvadoznak. A vállalat egyéb eszközökkel is igyekszik kordában tartani a büdzsét: pl. az ügynökségi kiadások racionalizálásával.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Fiatal kreatívokat invitál az Unilever
  Nyolc millió forint értékben ajánlott fel élelmiszert az Unilever
  Az Unilever csatlakozott az ÉFOSZ kezdeményezéséhez
  A helyi cégek az Unilever fő riválisai
  Szelektálja digitális ügynökségeit az Unilever
  Fenntarthatósági Tervéről jelentett az Unilever
  Eladta egyik márkáját az Unilever
  Játékvezetői spray-jel reklámoz az Unilever
  Topmárkáktól szabadul az Unilever
  Volt és jelenlegi munkavállalóiból épít közösséget az Unilever
  Az Unilever és a P&G a legcéltudatosabb márkák

További hírek ebben a kategóriában

Első digitális, zöld iránytűje a...
Hasít a közösségi média a vásárl...
A 6 legfontosabb tény, amit a sz...
A karácsonyi internetes vásárlás...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...