Hírek
22818 hír az adatbázisban
Továbbra is hasznos a kreativitás
Marketinginfo.hu - 2014-09-26 10:17
Kutatás

A széleskörű marketinget folytató és az új technológiákkal bátrabban kísérletező márkák továbbra is jellemzően jobb forgalmat generálnak, mint kevésbé vállalkozó szellemű társaik.

A Forrester Adobe-nak végzett kutatása során több mint 300 brandet tettek górcső alá - közölte a MarketingWeek. A minta 40 százalékának több mint 10 százalékkal nőttek a bevételei 2012 óta. Ezek 58 százaléka vallja, hogy kiemelten törekszik a kreativitásra, míg a tulajdonságot nem priorizáló cégeknél mindössze 20 százalék volt az egytizedes forgalomnövekedést elérők aránya.

A kreativitást célnak tekintő vállalatok gyakrabban folyamodnak újszerű megoldásokhoz. A márkák több millió fontot költöttek el a területen: a British Gas és a Mondelez pl. arra törekszik, hogy minden munkaterületen meghonosítsa a nyitott gondolkodásmódot.

Annak ellenére, hogy nyilvánvalóak az ebből fakadó előnyök, a cégek több mint fele (61%) nem látja magát kreatívnak. "Néhány éve a cégvezetők még olyan dolgokat tartották az üzletmenet kulcstényezőinek, mint a munkavállalók produktivitása, a folyamatok hatékonysága és a tervezés" - nyilatkozta David Washawani, az Adobe alelnöke. "De az elmúlt években változott a gondolkodásuk. Egyre többen fedezik fel, hogy a kreativitásnak minden céges részterületen nagy jelentősége van" - tette hozzá a szakember.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Fejleszd a gyermeked kreativitását számfestő készletekkel! (x)
  Mennyire kreatívak a magyar ügynökségek?
  Barátkozik-e a kreativitás és a hatékonyság?
  Kreativitás: az új gazdaság hajtóereje

További hírek ebben a kategóriában

A magyarok megszokták az erős üg...
Sokan akár fel is mondanának rug...
Mi a sikeres karrierváltás titka...
A nők helyzete a munkahelyeken