Hírek
22003 hír az adatbázisban
KLM: kínai ügyfélszolgálat
Marketinginfo.hu - 2014-09-25 13:55
Digitális

A KLM nonstop ügyfélszolgálata már kínaiul is elérhető a Sisa Weibo és a WeChat közösségi média platformokon.

Az eddigi 10 nyelv, amin a légitársaság a Facebookon és a Twitteren válaszolt a beérkező kérdésekre, most a kínaival egészül ki - közölte a társaság kommünikéje. Így a KLM már 11 nyelven nyújt segítséget a közösségi média felületeken: holland, angol, német, spanyol, portugál, olasz, francia, norvég, orosz, japán és kínai. A légitársaság tovább bővíti a nyelvek kínálatát, az utasok igényeinek figyelembe vételével.

"Kína egy rendkívül fontos piac a KLM számára, éppen ezért biztosítunk több csatlakozást Európa és Kína között, mint bármely más légitársaság. A Schiphol reptéren a kínai utasok jelenleg 135 csatlakozás közül választhatják ki a számukra megfelelőt. A KLM aktív szereplője szeretne lenni a közkedvelt közösségi média platformoknak. Azzal, hogy most már kínai nyelven is meg tudjuk válaszolni utasaink kérdéseit, a szolgáltatásunk még magasabb szintre emelkedik"- fogalmazott Martijn van der Zee, az AIR FRANCE KLM E-Commerce senior alelnöke.

Az új szolgáltatás a közösségi média felületeken a nap 24 órájában elérhető, a hét minden napján. Az ügyfélszolgálat minden témában segítséget tud nyújtani, akár ülésválasztásról, jegymódosításról, lemondásról vagy poggyásztúlsúlyról van szó. A KLM igyekszik minden beérkező kérdést egy órán belül megválaszolni, és minden problémát 24 órán belül megoldani.

A KLM a Sina Weibo és a WeChat csatornákat választotta ügyfélszolgálati csatornáknak, hiszen ezek számítanak Kínában a legnépszerűbb közösségi média felületeknek. A 2009 óta működő Sina Weibo Kína legnépszerűbb mikroblog weboldala. Több mint 300 millió regisztrált felhasználója van, így a Twitter egyik legnagyobb vetélytársaként tartják számon. Naponta mintegy 100 millió üzenetet küldenek a Weibón keresztül.

A WeChat 2011-ben indult, és azóta 300 millió regisztrált felhasználót tart számon. Az alkalmazás egy azonnali üzenetküldő program, a szöveges üzenetek mellett kép és videó küldése, konferenciabeszélgetés, videohívás, és walkie-talkie üzem-mód is lehetséges. Nagy előnye, hogy az összes platformon rendelkezésre áll ( iOS, Android, Windows Phone, BlackBerry...)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A foglalkoztatottak 3,5 százaléka \'ügyfélszolgálatos\'
  KLM: Különleges ügyfélkapcsolati szolgáltatás
  95 éves a KLM
  A KLM 85 éve landolt először Magyarországon
  Elindult a KLM őszi kampánya
  Felsővezetői személyi változás Air France-KLM-nél
  Továbbra is veszteséges az Air France-KLM
  Repülőjegy-vásárlás a közösségi médián keresztül
  Valentin-napi meglepetések
  Ajándékozási szolgáltatás a KLM-től
  Partneri szerződést kötött a KLM és az UNICEF
  Személyre szabott utazást kínál a KLM új szolgáltatása
  Hétvégén a leghatékonyabb a digitális reklám

További hírek ebben a kategóriában

Mennyibe kerül a SeaFleet haszná...
Még biztonságosabb a Balaton Sou...
Go live! a fesztiválszezonra
Adathordozóink megsemmisítése (x...




Projektmenedzser
Főbb feladatok, munkák- ajánlati felhívás fogadása, műszaki ...
IT Manager
Feladatok: - Projekt menedzsment- Jelentések és projekt doku...