Hírek
23592 hír az adatbázisban
A vásárlók harmada mobilozik az üzletekben
Marketinginfo.hu - 2014-09-22 10:36
Kutatás

Az amerikai boltba járók 34 százaléka végez az üzlethelyiségben vásárláshoz kapcsolódó tevékenységet telefonjával.

Az Egyesült Államokban a boltban mobilozók közel negyede (23%) valamelyik közösségi oldalt böngészi, 54 százalék pedig a vásárolni készült termékekről informálódik - közölte a warc. Mindez a Millward Brown Digital "Getting Mobile Right" riportjából derült ki, amelynek végkövetkeztetése, hogy esszenciális elemmé váltak az okostelefonok a kereskedelem területén.

"A fogyasztók bensőséges viszonyt ápolnak telefonjukkal" - magyarázta Stephen DiMarco, a kutatócég elnöke. "Ami pedig még fontosabb, a mobilok megváltoztatják az emberek és a márkák közötti viszony dinamikáját" - tette hozzá a szakember.

A mobil vásárlók a felmérés eredményei szerint aktív alkalmazáshasználók. Közel felük (44%) applikációkat és böngészőt is használ, majd' háromnegyedük (72%) pedig nem használ többet 5 appnál.

A kutatásból az is kiderült, hogy egy mobilra szabott kampány márkafelismerés, márkaszimpátia és vásárlásösztökélés szempontjából akár 4-szer olyan hatékony is lehet, mint egy PC-alapú. A Millward Brown szakemberei szerint tehát érdemes az új eszközbe fektetni, mégpedig erős brandinggel, egyszerű színvilággal és érték-fókuszú üzenettel.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A vásárlók miatt fontos a gyors adatfeldolgozás
  A férfiakra inkább jellemző az online vásárlás
  A magyarok hosszabb időt is hajlandók autózni a bevásárlásért
  Spontán női döntések alapján utazunk belföldön
  Nem a legolcsóbbra hajt a magyar
  Így vesznek autót az európaiak
  Gyorsan vagy biztosan?
  Erre vágynak a netes vásárlók
  Íme, a neten vásárlók kedvenc boltjai
  Húsvétkor a minőséget keresik a családok

További hírek ebben a kategóriában

A magyarok négyötöde saját ingat...
Meglepően gyorsan alkalmazkodtak...
Randstad HR Trends 2024: mire sz...
Az európai és a hazai felhasznál...