Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
Marketinginfo.hu - 2014-09-18 16:28
Egyéb
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség első alkalommal 2012-ben indította el a versenyt, és nem várt sikert aratott a kezdeményezés: már az első évben közel 100 feletti jelentkezés érkezett - írja a szervezet közleménye. 2013-ban 24 különböző cégtől 112 munkatárs indult el a megmérettetésen, a projekt kommunikációja pedig a Prizma PR verseny döntőjébe került.
A versenyen a hazai piacon tevékenykedő call-center cégek, illetve azok munkatársai, valamint bármely, telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező intézmény és annak dolgozói vehetnek részt. Az idei megmérettetésen a szabadon választott szöveg helyett Pion István slammer, költő írását kell hanganyagként rögzíteni, és elküldeni a nevezéshez október 10-ig. A beérkezett hanganyagokat elsőként egy szakmai zsűri bírálja el: kiválasztják a 10 legszebb férfi és női hangot, a végső győztesről pedig közönségszavazás dönt a Kreatív Online felületén.
A zsűri tagjai Málhai Péter, a Virtual Call Center ügyfélszolgálati vezetője; Alföldy Katalin, a KPMG Tanácsadó Kft. ügyfélkapcsolat-kezelési csoportjának külső szakértője; Viniczai András, a Café Next innovációs igazgatója, valamint a DIMSZ elnökségének tagja; Szerényi Szabolcs, a Kreatív szerkesztője.
A nyertesek, vagyis a legszebb férfi és női hang is kétszemélyes wellness hétvégét nyer. A Call Center Hangszépségverseny főtámogatója a Virtual Call Center, médiapartnere a Kreatív. A nyerteseket november 13-án, a Lollipop díjátadóján hirdetik ki. További részletek és jelentkezés a verseny oldalán: http://dimsz.hu/hangszepsegverseny/
Kapcsolódó cikkek:
Újra keresik a legszebb hangú call-centerest
Keresik a szép hangú ügyfélszolgálatosokat
Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
Versenyt hirdet a Huawei
Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
Profit-növelés direkt kommunikációval
Iparági összefogás a spamek ellen
Jogi workshop és aktuális jogszabályi változások
Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
Bővült a DIMSZ
Számos dolog kiderül a dm piacról
Insight kutatás a hazai contact center piacról
Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
Hosszabbítás és ügynökségi utazás a Golden Dove-nál
A legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
|