Hírek
23584 hír az adatbázisban
Helyfüggő mobilmarketing Magyarországon is
MTI + Marketinginfo.hu - 2014-09-17 17:37
Mobilmarketing

Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő "helyfüggő mobilmarketing" szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom.

A megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. biztosítja - tájékoztatta a társaság szerdán az MTI-t.

Az ITSH és a Magyar Telekom összefogásával létrejött szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának, hogy ott olcsóbban vásárolhat. A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt "újragondoló" megoldás a T-Systems International fejlesztése.

A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek - tájékoztatott az ITSH.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Jönnek az okosruhák?
  Mobilkampányok, amelyek trendet teremtenek
  DT: cél a digitális Európa
  Családbarát címet nyert a Telekom
  Közösségi e-könyv írást indít a Telekom
  Tartalommarketing ügynökséget indít a Telekom
  Angol várost digitalizál a JCDeaux
  A videó hirdetőtábla lehet a legújabb trend
  A Telekomnál a német kosárliga
  Az amerikai mobil üzletág lendítette fel a Deutsche Telekom forgalmát
  A Bilddel csábít a Telekom
  A Telekom meghirdeti innovációs pályázatát
  Több ezer alkalmazottat bocsát el a T-Systems
  Tovább erősíti pozícióit a Deutsche Telekom

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...