A rendezvény idén jubilál, ennek a jeles alkalomnak köszönhetően visszatért a megszokott őszi időpontra, november 6-ára - derül ki az esemény
honlapján. A konferencia elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez.
A konferencia fő célkitűzése, hogy a szakma számára előremutatást adjon, hiszen a középpontba a jövő évet, a várható marketing trendeket és a tervezést állítja. A rendezvény programstruktúrája eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekcióban a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindamellett a Digital Hack blokk keretén belül többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.
A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A szövetség saját szakmai kutatási eredményének ismertetése mellett Dr. Piskóti István a "Marketingtrendek 2015" című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a "Fogyasztói trendek 2015" című előadása során.
A kutatási részt a kommunikációs társszervezeteink jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel az NFMH képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a "Tudomány a gyakorlatban" előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.
A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint: Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről? Hogyan változnak a fogyasztói szokások? Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban? Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben? Merre tart a DM szektor? Mik lesznek a PR eszköztárai? Mire készülnek az ügynökségek jövőre, illetve, hogy jövőre milyen marketing szakkönyvek kerülhetnek a polcokra? A konferencia részletes programja és az előadók köre folyamatosan bővül, a program és az előadók menüpontban folyamatosan megtekinthetőek a legfrissebb részletes információk.