Hírek
23579 hír az adatbázisban
Negyedszázados a Marketing Konferencia
Marketinginfo.hu - 2014-09-09 08:55
Egyéb

25. alkalommal kerül megrendezésre a szakma konferenciája "Marketing Trendek 2015 - tervezzük együtt az új évet!" címmel, 2014. november 6-án a Park Inn Hotelben.

A rendezvény idén jubilál, ennek a jeles alkalomnak köszönhetően visszatért a megszokott őszi időpontra, november 6-ára - derül ki az esemény honlapján. A konferencia elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez.

A konferencia fő célkitűzése, hogy a szakma számára előremutatást adjon, hiszen a középpontba a jövő évet, a várható marketing trendeket és a tervezést állítja. A rendezvény programstruktúrája eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekcióban a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindamellett a Digital Hack blokk keretén belül többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.

A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A szövetség saját szakmai kutatási eredményének ismertetése mellett Dr. Piskóti István a "Marketingtrendek 2015" című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a "Fogyasztói trendek 2015" című előadása során.

A kutatási részt a kommunikációs társszervezeteink jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel az NFMH képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a "Tudomány a gyakorlatban" előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.

A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint: Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről? Hogyan változnak a fogyasztói szokások? Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban? Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben? Merre tart a DM szektor? Mik lesznek a PR eszköztárai? Mire készülnek az ügynökségek jövőre, illetve, hogy jövőre milyen marketing szakkönyvek kerülhetnek a polcokra? A konferencia részletes programja és az előadók köre folyamatosan bővül, a program és az előadók menüpontban folyamatosan megtekinthetőek a legfrissebb részletes információk.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Marketing trendek 2016-ban
  Marketing Hősök Kora, a szakma konferenciája
  Trendi-e ma itthon a marketing?
  Júniusban idén is Országos Marketing Konferencia
  Startolt a 22. Országos Marketing Konferencia
  Új koncepció a Marketing Konferencián
  Egymást erősíti az email és a közösségi média
  Új körülmények között kell helytállnia a marketingnek
  Marketing konferencia jótékonysági céllal
  A luxus fokozatai
  Franchise: a siker kulcsa az érdekharmonizációs kényszer
  Interaktív Marketing Konferencia másodszor
  Fókuszban az adatbázis marketing: lehetőségek és aggályok

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...