Hírek
23446 hír az adatbázisban
Indul a Coke Ugró1etem
Marketinginfo.hu - 2014-09-04 16:41
Mobilmarketing

A tanévkezdéssel ismét egyetemek közti országos bajnokságot hirdet a Coke Funiversity, ezúttal ugrálni hív mindenkit új programjával, a Coke Ugró1etemmel.

Az Ugró1etemhez kifejlesztett, telefonra letölthető applikációval számolni lehet az ugrálással elégetett kalóriákat - áll a Coca-Cola közleményében. Regisztrálni Facebook fiókkal lehet, majd létre kell hozni egy 5 fős egyetemi csapatot.

Az applikáció segítségével számtalan pályát lehet kipróbálni bárhol az országban. Ugyanis minden játékos a saját telefonja képernyőjén láthatja a pályát, amin végig kell ugrálnia a már gyerekkorban jól megtanult módon. Az applikáció azonban azt is figyeli, hogy valóban ugrálunk-e és égetjük-e a kalóriákat, így nem érdemes átverni. Az egyetemisták csapatai közül a 10-10 legtöbb kalóriát elégető pedig az ország 10 egyetemén a már valódi, izgalmas ugróiskola pályákon megrendezett selejtezőkön keresztül juthat el a novemberi országos döntőbe.

A középiskolai kötelező testnevelés órák elmaradása után az egyetemisták nagy része egyre kevesebbet mozog. Sokat kell ülni a laptop előtt, az előadásokon és a vizsgaidőszak sem a rendszeres mozgásról szól. Pedig az önálló életet épp ekkor kezdik sokan, ebben az időszakban alakulnak ki azok a szokások, amelyek jórészt a későbbi életvitelt is meghatározzák. Az Ugró1etem most az egészséges életmód egyik hangsúlyos elemére, az energia-egyensúly megtartására hívja fel szórakoztató módon a figyelmet. Ennek központi eleme, hogy a bevitt kalóriákat fel is használjuk, akár egyszerű, hétköznapi mozgásformákkal. Az Ugró1etem lényege éppen a bárki által könnyen és bárhol kivitelezhető, egyénileg alakítható mozgással elégetett kalóriák számlálása.

"A korábbi évek kidobós bajnokságainak sikere után, szerettünk volna ismét egy olyan mozgásformával előállni, amit mindenki ismer gyerekkorából és örömmel idéz fel. Az Ugró1etem ráadásul olyan játék, amivel bárhol, bármikor mozoghatunk, ugrálhatunk egy kicsit, legyen az épp otthon, a konyha, vagy útközben a buszmegálló" - mondta Ferencz Enikő, a Coca-Cola Magyarország Szenior Aktivációs Menedzsere. "Elsősorban az egyetemistáknak szántuk ezt a mozgásformát, mert fontosnak tarjuk, hogy az egyetemi évek alatt is a mindennapok része legyen a mozgás és a kalóriaegyensúly. Azonban az ötlet előkészítése során nekünk is annyira megtetszett ez a játékos mozgásforma, hogy a későbbiekben mindenki számára, korosztálytól függetlenül a játék kipróbálásán túl, lehetőséget adunk a versengésre is."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Impulzív az új Diet Coke imázs
  Európába ért az új Coca-Cola Life
  Bevásárolta magát a Coca-Cola a Monsterbe
  Kevesebb kóla fogy Romániában?
  A virtuális valósággal kacérkodnak a márkák
  A Coca-Cola volt a legnépszerűbb vébé szponzor
  Összefog a WWF és a Coca-Cola
  Coca-Cola: mondd el zenével
  Hazánkban is piacra kerül a Fanta zero
  Új ügyvezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén
  Coca-Cola: bizalom, Pepsi: empátia

További hírek ebben a kategóriában

Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...
A Fitpuli nyerte a 2019-es Start...