Hírek
23624 hír az adatbázisban
Szárnyal a mobilhirdetési piac
Marketinginfo.hu - 2014-08-14 14:00
Kutatás

A mobilhirdetésekre elköltött pénzek globális szummája 19,3 milliárd dollárra, azaz kétszeresére nőtt 2013-ban.


Az IAB Mobile Global Mobile Advertising Revenue tanulmánya szerint a mobilreklám-büdzsék 92 százalékkal növekedtek tavaly - adta hírül a warc. A legnagyobb mértékű progresszió Latin-Amerikában zajlott le (215%), de Észak-Amerika (122%) és Európa (90%) is jelentősen tudott fejlődni a szegmensben. Szerényebb mértékű gyarapodást tapasztaltak Ázsia-Óceániában (69%) és a Közel-Kelet/Afrika zónában (45%).

Ami a régiók közötti megoszlást illeti, Észak-Amerikáé a legnagyobb szelet a tortából (41,9%, 8100 mill.$). A második helyet az Ázsia-óceániai térség szerezte meg (38,9%, 7525 mill.$), a harmadikat Európa (17,3%). Az öreg kontinenst a Közel-Kelet/Afrika zóna követi (1,2%, 225 mill.$) a sort pedig Latin-Amerika (0,7%, 144 mill.$) zárja. "Ezek az eredmények is bizonyítják, hogy a mobil szerepe egyre markánsabb a médiamix-ben" - nyilatkozta Anna Bager, az IAB mobil részlegének alelnöke.

A szegmens három alkategóriájából a display tudott a legnagyobb mértékben fejlődni (123,4%), a mobilkeresés 92,1, az üzenet kategória pedig 19,4 százalékkal gyarapodott a tárgyidőszak alatt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Facebook a mobilhirdetési piac origója

További hírek ebben a kategóriában

Megúszható-e a piackutatás pár e...
A magyarok négyötöde saját ingat...
Meglepően gyorsan alkalmazkodtak...
Randstad HR Trends 2024: mire sz...