Hírek
22515 hír az adatbázisban
A mobilhirdetések a PC-s vásárlásokra is hatással vannak
Marketinginfo.hu - 2014-08-14 09:51
Digitális

A Facebook új "cross-device" riportja arra világít rá, milyen hatása van a közösségi platformokon elhelyezett mobil hirdetéseknek a számítógép-használókra.

A riport a konverziók típusainak helyét figyeli - közölte az ADWEEK. A hirdetéseket a rendszer mobileszköztípusokra is le tudja bontani (táblagép, okostelefon, iPhone, Samsung). A Facebook blogbejegyzése szerint a jövőben rendszeresen megjelenő riport segítségével a marketingesek megtudhatják, hogy mely hirdetésekre honnan, milyen eszközről kattintottak rá, de azt is, hogy később milyen platformról kerestek rá ismét.

A rendszer tesztelésébe számos márkát vontak be. "Ez a riport jó rálátást biztosít a többeszközös vásárlási folyamatra" - nyilatkozta Nisho Cherison, a One Kings Lane online marketing igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Beszéljünk a mindenre (is) használható prémium számítógépekről! (x)
  Nemcsak a Facebook-ból áll a közösségi média
  Facebookon is feltölthetik egyenlegüket a Telenorosok
  Kisvállakozásoknak a Facebook a legjobb
  A Google uralja a mobilos reklámpiacot
  Rendhagyó és megszokott mobilhirdetések: érdemes próbálkozni
  Új mobilmarketinges mérési eszközt tesztel a Google
  Kicsi a közösségi oldalak szerepe az online vásárlásban

További hírek ebben a kategóriában

Érdekességek a modern robotporsz...
Hosszabbít ’Az Év Honlapja...
Digitális jelmeztervezés magas m...
Alapos igényfelmérés nélkül képt...