Hírek
20369 hír az adatbázisban
Országimázs-építésbe fogott a Kőröstej
Marketinginfo.hu - 2014-08-05 11:15
Márkák

Magyarországot népszerűsítő akciót indított a sajtexportőr.

A fennállásának 25. évfordulóját ünneplő cégcsoport a születésnap alkalmából a Hajdú kashkaval sajtok hátoldalára Magyarországot népszerűsítő címkéket helyezett el - adta hírül a vállalat közleménye. Ezeket a sajtokat elsősorban Libanonba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Jordániába, Katarba és Kuvaitba exportálják. Az új csomagolásból ez idáig 160 ezer darab készült, ami a beérkező rendelésekkel együtt tovább fog emelkedni.

A cégcsoport ügyvezetője, Tráj Gyula elmondta: "Az arab országokban rendkívül nagy népszerűségnek örvendenek az itthon gyártott sajtok, ezért arra gondoltunk, hogy fennállásunk 25. évfordulója alkalmából a fogyasztókat megismertetjük hazánkkal és annak nevezetességeivel is a termékeinken keresztül. Az új csomagolásra a fotó mellett felkerült a www.gotohungary.com webcím is, ahonnan további információt kaphatnak az érdeklődők Magyarországról. Bízunk benne, hogy a kampányunk az ország ismertségének növelése mellett a turizmusra és a magyar élelmiszerek külhoni
keresletére is pozitív hatást gyakorol majd."

A Kőröstej cégcsoport éves szinten mintegy 25 ezer tonna sajtot gyárt, ennek körülbelül 70 százalékát külpiacokra termeli. A vállalat 2013-ban közel 27 milliárd forint forgalmat ért el, az idei az első félévben pedig időarányosan tovább növelte árbevételét. A cégcsoport a külpiacok mellett a hazai kereskedelemre is kiemelt figyelmet fordít, piaci pozíciójának megerősítésére törekszik. A fogyasztók részéről pedig külön elismerés, hogy a zászlóshajónak számító Hajdú mediterrán grill sajt elnyerte az Év Terméke 2014 díjat.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kőröstej a Gulfood kiállításán
  Kőröstej az arab piacon
  Kőröstej-sajt sikere az élelmiszeripari kiállításán
  Kőröstej Dubajban
  Kőröstej siker Párizsban
  Ázsiában is terjeszkedik a Kőröstej a HAJDÚ sajtokkal
  Újabb kampány indul a magyar tej népszerűsítéséért
  Kampány indult a magyar tejtermékek támogatására
  Reklámkampány a Hajdú grilltől
  Tejágazat: kibővült a közösségi marketingbe fizetők köre
  Érmeket hoztak haza a Kőröstej sajtjai
  Amerikai étteremlánc startol az Emírségekben

További hírek ebben a kategóriában

Őrületes foci a Pepsivel
Új növényi italcsalád a Coca-Col...
Megújul az Accor Hotels
Folyékony műtrágyát is gyárt jún...