Hírek
22673 hír az adatbázisban
Sikeres a L'Oréal virtuális sminkese
Marketinginfo.hu - 2014-07-31 16:03
Mobilmarketing

A kozmetikai vállalatóriás olyan alkalmazást fejlesztett ki, amelynek segítségével a felhasználók virtuálisan próbálhatják fel a cég make-up termékeit iPhone-on és iPaden.

Tavasszal élesítették a Makeup Genius applikációt, amelyet május óta már negyedmillióan töltöttek le csak Franciaországban - olvasható a warc-on. Az app Kínában és az Egyesült Államokban is elérhető.

Az alkalmazás lényegében virtuális tükörré változtatja a mobil képernyőjét, amelyen ezután végigpörgethető, és "felpróbálható" a L'Oréal Paris kozmetikumainak teljes skálája. Az eredmény megosztható, és a program tanácsadásra is képes.

Az applikáció valós időben jeleníti meg a virtuális képet, és az sem zavarja, ha a felhasználó mozog, vagy elmosolyodik. A vállalat célja összekötni a kellemest a hasznossal, élménnyel gazdagítani a fogyasztókat és erősíteni a márkahűséget.

"Ilyen kapocs kiépítésére a régi időkben nem volt lehetőségünk" - nyilatkozta Jean-Paul Agon, a cég vezérigazgatója. "Az emberek bementek az üzletbe és egy falnyi termék várta őket. Nem tudták egyenként kipróbálni mindet. Most viszont az algoritmus még tanácsokkal is el tudja látni őket" - tette hozzá a szakember.

A kereskedők máris azon aggódnak, hogy az új app nem üti e ki őket a vásárlási láncból, nem is alaptalanul. A L'Oréalnál ugyanis máris a további fejlesztéseket tervezgetik. "Aki akar, az a jövőben közvetlenül vásárolhat majd online" - mondta Agon.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Csak néhány ötlet, amivel mégis sokat tehetsz iPhone-od akkumulátoráért! (x)
  A bőr pH-értékének mérése L'Oréal-lal
  AAA minősítést kapott a L'Oréal
  100%-ban maguktól lebomlandó kozmétikumok
  Elindult a WorthSaying kampány
  Online celebeket vet be a L'Oreal
  Lezárult a L’Oréal ügye
  Megsiratta a mozilátogatókat a L’Oreal
  Valós idejő szépségapp a LOréaltól
  Átadta díjait a L’Oréal és az UNESCO
  A fogyasztók fejlesztik a L'Oréal új márkáját
  Tudósnőket támogat a L’Oréal
  Kereskedelmi készségeket nyújt marketingeseinek a L'Oréal
  A Next Wave-et bízta meg a L'Oréal
  A L’Oréal belép az online térbe
  Corvinusosok a L'Oréal nemzetközi diákversenyében
  A L'Oréal egyszerre globális és lokális
  Gwen Stefani a L'Oréal új arca
  Jennifer Lopez a L'Oréal új arca

További hírek ebben a kategóriában

Jelentősen nőtt a mobilapplikáci...
A SHARE NOW Münchenben
Elindult a fővárosi közlekedési ...
Megjelent a Végtagmentő applikác...