Tavasszal élesítették a Makeup Genius applikációt, amelyet május óta már negyedmillióan töltöttek le csak Franciaországban - olvasható a
warc-on. Az app Kínában és az Egyesült Államokban is elérhető.
Az alkalmazás lényegében virtuális tükörré változtatja a mobil képernyőjét, amelyen ezután végigpörgethető, és "felpróbálható" a L'Oréal Paris kozmetikumainak teljes skálája. Az eredmény megosztható, és a program tanácsadásra is képes.
Az applikáció valós időben jeleníti meg a virtuális képet, és az sem zavarja, ha a felhasználó mozog, vagy elmosolyodik. A vállalat célja összekötni a kellemest a hasznossal, élménnyel gazdagítani a fogyasztókat és erősíteni a márkahűséget.
"Ilyen kapocs kiépítésére a régi időkben nem volt lehetőségünk" - nyilatkozta Jean-Paul Agon, a cég vezérigazgatója. "Az emberek bementek az üzletbe és egy falnyi termék várta őket. Nem tudták egyenként kipróbálni mindet. Most viszont az algoritmus még tanácsokkal is el tudja látni őket" - tette hozzá a szakember.
A kereskedők máris azon aggódnak, hogy az új app nem üti e ki őket a vásárlási láncból, nem is alaptalanul. A L'Oréalnál ugyanis máris a további fejlesztéseket tervezgetik. "Aki akar, az a jövőben közvetlenül vásárolhat majd online" - mondta Agon.