Hírek
22661 hír az adatbázisban
Digitális konyhatitkok a Frito-Lay-től
Marketinginfo.hu - 2014-07-28 14:13
Digitális

A Pepsi snack-leányának digitális stratégiája 3 fő pilléren nyugszik.

Ram Krishnan, a Frito-Lay North Amerika marketingigazgatója az idei Amerika Reklámozók Szövetségének (ANA) Digitális és Közösségi Média konferenciáján tartott előadást - olvasható a warc portálján. A szakember elmondása szerint a 19-24 éves korosztály megszólítása kapcsán a legnagyobb kihívást a célközönség által generált tengernyi információ, és az általuk meghozott nagyszámú döntés jelenti.

Krishnan szerint három esszenciális faktort kell figyelembe venni. Az első az olyan kielégítő tartalom szolgáltatása, amelyet a célközönség a fogyasztáson túl a megosztásra is érdemesnek tart. "Manapság már nem elég csinálni egy félperces szpotot" - magyarázta Krishnan.

A megfelelő tartalom megválasztása mellett a megfelelő csatornák kiválasztásánál is körültekintőnek kell lenni. "Fontos, hogy a közvetítő felület felerősítse a tartalmat, és - ha lehetséges - rendelkezzen hozzáadott értékkel" - tette hozzá a szakember.

A harmadik fontos elem Krishnan szerint a brand nagyobb kontextusban való kezelése, méghozzá a digitális kor követelményeinek megfelelően újragondolva. "Hasznos dolog egy jó kreatív, de megfelelő kontextus szintén elengedhetetlen" - mondta a szakember. "Még mindig fontosak az olyan hagyományos médiumok, mint a tévé és a print, de kétségtelen, hogy a közösségi médián át, könnyebb a bejutás a fogyasztók életébe".



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Okos konyhai eszközök és tippek az ínycsiklandozó ételekért (x)
  Jótékonysági kampány a Lay’s-tól
  Furcsa megbízás a Pepsinél
  Chipsreceptért kap egymillió dollárt a Pepsitől
  Pepsis-csirkés ízű chips a Lay's-től
  Kóla, csipsz – közös nyári kampány

További hírek ebben a kategóriában

Okos konyhai eszközök és tippek ...
Indul a 20 éves jubileumi ‘...
Ügyintézés szabadon – EFOT...
Aggályok az internetbiztonság ka...