Hírek
23469 hír az adatbázisban
Cipőpróbáló app a Lacoste-tól
Marketinginfo.hu - 2014-07-25 12:09
Mobilmarketing

A divatmárka a lábbelik felpróbálásának metódusát szeretné egyszerűbbé és gyorsabbá tenni új alkalmazásával, amelynek segítségével a virtuális térben húzatják fel a cipőket a felhasználók.

A francia vállalat úttörőnek véli kezdeményezését: a 3D-s termékszkennelés és a virtuális valóság összeházasítást - derül ki a MarketingWeeken. Az applikációt az Engine Creative innovációs ügynökség fejlesztette le, lényege, hogy a fogyasztó a cipő felhúzása nélkül tekintheti meg, hogy is állna az a lábán.

A szolgáltatás használatához a vásárlóknak rá kell helyezniük a lábukat a bolt padlóján elhelyezkedő grafikára, majd beszkennelni okostelefonjukkal. Ezek után már végig is próbálhatjuk a kínálatot.

Az app képes a képek közösségi médiás megosztására, és vásárolni is lehet rajta keresztül. A Lacoste reményei szerint ezzel megkímélhetik vásárolóikat a polcok közötti bolyongástól, vagy az elfoglalt eladókra való várakozástól.

Nem a Lacoste az első márka, amely a virtuális valósághoz folyamodik, a Topshop tavaly állt elő virtuális próbafülkéjével, a De Beers ékszereit tette virtuálisan felpróbálhatóvá, az Ikea és az Argos pedig beépítette a technológiát katalógusaiba.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tablet méretű pop-up store nyílt Brazíliában
  Futurisztikus reklámfilm a Lacoste-tól
  Új tulajdonos kezében a Lacoste
  QR-kódokkal szabná személyre a vásárlást a Lacoste
  Mobiltelefont dob piacra a Lacoste
  Hayden Christensen az új Lacoste parfüm arca

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...