Hírek
23469 hír az adatbázisban
Üzemeltesse saját Tescóját
Marketinginfo.hu - 2014-07-18 13:23
Mobilmarketing

A vállalat saját fejlesztésű játékalkalmazásával bárki kipróbálhatja, hogyan lehet egy áruházat működtetni.

Én kicsi Tescóm névvel ingyenes játékalkalmazást fejlesztett a Tesco, mely iOS és Android platformon is elérhető - írja a vállalat közleménye. Az alkalmazás használói betekintést nyerhetnek az áruházlánc világába. Az alkalmazás segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig.

Az 'Én kicsi Tescóm' alkalmazás a piacon található más játékalkalmazásokhoz hasonlóan az első pár szint eléréséig végigvezeti a felhasználókat azon a folyamaton, hogy miként tudják a legoptimálisabban elindítani saját üzletüket, a polcok elhelyezésétől a beszerzési folyamatokon keresztül az iroda működtetéséig. Így bepillantást nyerhetnek egy valódi áruházlánc működési folyamataiba, s maguk is megtapasztalhatják, hogy a valóságban milyen is lehet egy üzletet irányítani.

Az ismerkedési folyamat után minden játékos a saját kreativitása és tudása alapján üzemelteti digitális Tescóját, melyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban tud egyre gyorsabban fejleszteni. A közösségi funkciók segítségével lehetőség van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk és kössünk üzletet, illetve a játék gyorsítása érdekében a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. A játékban a fejlettségi szintek növekedésével mindig új funkciókkal ismerkedhetnek meg a játékosok, így egyre izgalmasabbá válik a játék, mely lépésről-lépésre egyre jobban hasonlít majd a valóságra.

Az alkalmazás célja, a szórakoztatáson felül, hogy a vásárlók játékos módon megismerjék a működési folyamatokat. Hogy a valósághoz hű megoldásokkal találkoznak a játék során, azt az is bizonyítja, hogy a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a Tesco akciós újságában valóban meghirdetett akciókkal. Az alkalmazás emellett alkalmas a marketingüzenetek eljuttatására és a Tesco kommunikációs üzeneteinek az erősítése is.

Az alkalmazás tervezési fázisa 4 hónapot, míg maga a fejlesztés 6 hónapot vett igénybe, mely a játékosok visszajelzése és igényei alapján a jövőben is folytatódik. Az alkalmazás tervezését és fejlesztését a POSSIBLE csoporthoz tartozó Carnation Zrt. és a POSSIBLE Games Kft. végezte, akik a mobil játékkészítésben nagy tapasztalattal rendelkeznek. A POSSIBLE Games több játéka is a top 10-ben szerepelt a virtuális piactereken és világszerte több mint 10 millió játékost szórakoztatnak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tesco is a magyar dinnyékre szavaz
  Biztosítással bővültek a Tesco Pénzügyi Partner szolgáltatásai
  Fitt termékcsaláddal kísérletezik a Tesco
  Digitális márkát indít a Tesco
  Folytatja használt eszközeinek árverését a Tesco
  Megállapodást kötött a Tesco és a Tej Terméktanács
  Tesco megállapodás az Emírségekben
  A Bogáncs nyerte a Tesco pályázatát
  Nyilvánosak a Tesco eredményei
  Elindult a Tiniséf Sulicsata

További hírek ebben a kategóriában

Új ingyenes applikáció segíti az...
Tippek profi Instagram Storykhoz...
Mi mindenre hasznosíthatók a mod...
Megfontolandó dolgok telefonszer...