Hírek
22492 hír az adatbázisban
Élő árnyjáték-reklám a K&H-tól
Marketinginfo.hu - 2014-07-01 15:52
Reklám

A K&H személyi kölcsön népszerűsítésére indított kampányban a bank Magyarországon eddig még nem alkalmazott marketingkommunikációs eszközzel állt elő Corvin Plazában.

A pénzintézet személyi kölcsön kampányának részeként az üzletközpontba látogatók keddtől egy hónapig leshetnek be a K&H 2 méter magas installációjába, amely a marketingesek reményei szerint az emberek kíváncsiságára, kreativitására és a felfedezés iránti vágyára épít - írja a vállalat közleménye. Csupán a doboz megfelelő helyére kell illeszteni a mobiltelefont, bekapcsolni a zseblámpa funkciót, bevilágítani a dobozba, ahol aztán egy kép rajzolódik ki, amely a dobozban felfüggesztett pénzérmék árnyképéből áll össze. Az így kirajzolódó árnyjáték a K&H személyi kölcsön kampányának kulcsképét egy repülőt ábrázol. Bevilágítás nélkül, a dobozba egyszerűen bepillantva is szürreális élményben lehet része a kíváncsibbaknak, ugyanis a vékony damilszálakon lógó érmék olyan hatást keltenek, mintha azok a levegőben, mozdulatlanul lebegnének.

Az installáció ötletadója és megvalósítója a Laboratory reklámügynökség.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Gyorskölcsönt keresel? Megtaláltad! (x)
  Családbarát Munkahely díjat nyert a K&H
  Word-of-Mouth kampány a K&H-nál
  Superbrands díjat nyert a K&H
  100 mese a beteg gyermekeknek
  Újra indul a K&H gyógyvarázs pályázat
  Tovább gyógyítanak a mesék
  Árnyékszínházzal frissített a K&H
  Beltéri plázsal állt elő a Corvin Plaza
  NFC technológiával erősít a Corvin Plaza
  Tartalomgyártásba fogott a Corvin Plaza
  Ügyfélkapcsolati igazgatót igazolt a Laboratory
  Viva: gerillakampányolt

További hírek ebben a kategóriában

A természetes és frissítő gyümöl...
Nemzetközi Nőnap a Lush-nál
Eljárást indított a hatóság az A...
Valentin napi ajándékok a MINI-t...