Iparági összefogás a spamek ellen
Marketinginfo.hu - 2014-06-24 09:44
DM
A Spamellenes világnapon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a Freemail és a Citromail közös projektet indít annak érdekében, hogy a fogyasztók kevesebb kéretlen üzenetet kapjanak.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata iparági összefogást kezdeményezett a spamek ellen - adta hírül a szervezet közleménye. A szövetség spamek elleni akciótervének részeként szeretné elérni, hogy a spamet küldő cégekkel szemben közösen lépjen fel a kommunikációs szektor és feketelistára kerüljenek azok a piaci szereplők, akik nem tartják tiszteletben a hatályos jogszabályokat és a fogyasztók visszajelzéseit. A közös akció alapja, hogy a DIMSZ által többkörös ellenőrzésen átment spameket mindkét nagy hazai szolgáltató feketelistára teszi.
"A most létrejött együttműködés fontos része a spamek elleni tevékenységünknek - mondta el Huszics György, a DIMSZ elnöke. A Tisztelt Vásárló Program és az E-mail marketing tagozat összefogásának köszönhetően már nem csak bejelenteni és közzétenni tudjuk a kéretlen leveleket, hanem a bejelentések alapján blokkolni is. Szeretnénk azonban még átfogóbban kezelni a problémát, ezért a múlt héten a DM szövetségek világtalálkozóján kezdeményeztük, hogy nemzetközi együttműködés segítse az országhatáron túlról érkező spamek elleni fellépést."
"A legnagyobb piaci részesedés hasonló mértékű felelősségvállalással jár. Ennek megfelelően a freemail.hu kiemelten fontosnak tartja, hogy védje a regisztráltak érdekeit és jelentős részt vállaljon a kéretlen és káros levelek elleni harcban. Azt gondoljuk, hogy ez iparági szinten kezelendő probléma, amelyben össze kell fogniuk az érintetteknek a versengés helyett, így örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez" - nyilatkozta Tamás Péter, a freemail.hu senior termékmenedzsere.
H. Nagy Fanni, a Sanoma e-mail és adatbázis marketingmenedzsere kiemelte, hogy a Citromailnél folyamatosan dolgoznak azon, hogy kivédjék a felhasználóik felé áramló spameket, ezért elkötelezetten vesznek részt az ehhez hasonló kezdeményezésekben. A felhasználói érdekeket szem előtt tartva céljuk nem csak az, hogy a kéretlen leveleket kiszűrjék, hanem az is, hogy hosszú távon a userek kizárólag olyan hirdetéseket kapjanak, melyek hasznosak számukra. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a Spam kisokos, mely pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist.
Kapcsolódó cikkek:
Ma van a spam ellenes világnap
Összefogás a gyerekek egészségéért
Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
Profit-növelés direkt kommunikációval
Segítség az email kampányokhoz
Jogi workshop és aktuális jogszabályi változások
Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
Bővült a DIMSZ
Számos dolog kiderül a dm piacról
Insight kutatás a hazai contact center piacról
Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
Hosszabbítás és ügynökségi utazás a Golden Dove-nál
Spamveszély leselkedik a világra
Az emailek 95 százaléka spam
A felhasználók nagyobb ellenőrzést akarnak e-mailjeik felett
|