Hírek
22709 hír az adatbázisban
Iparági összefogás a spamek ellen
Marketinginfo.hu - 2014-06-24 09:44
DM

A Spamellenes világnapon a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a Freemail és a Citromail közös projektet indít annak érdekében, hogy a fogyasztók kevesebb kéretlen üzenetet kapjanak.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata iparági összefogást kezdeményezett a spamek ellen - adta hírül a szervezet közleménye. A szövetség spamek elleni akciótervének részeként szeretné elérni, hogy a spamet küldő cégekkel szemben közösen lépjen fel a kommunikációs szektor és feketelistára kerüljenek azok a piaci szereplők, akik nem tartják tiszteletben a hatályos jogszabályokat és a fogyasztók visszajelzéseit. A közös akció alapja, hogy a DIMSZ által többkörös ellenőrzésen átment spameket mindkét nagy hazai szolgáltató feketelistára teszi.

"A most létrejött együttműködés fontos része a spamek elleni tevékenységünknek - mondta el Huszics György, a DIMSZ elnöke. A Tisztelt Vásárló Program és az E-mail marketing tagozat összefogásának köszönhetően már nem csak bejelenteni és közzétenni tudjuk a kéretlen leveleket, hanem a bejelentések alapján blokkolni is. Szeretnénk azonban még átfogóbban kezelni a problémát, ezért a múlt héten a DM szövetségek világtalálkozóján kezdeményeztük, hogy nemzetközi együttműködés segítse az országhatáron túlról érkező spamek elleni fellépést."

"A legnagyobb piaci részesedés hasonló mértékű felelősségvállalással jár. Ennek megfelelően a freemail.hu kiemelten fontosnak tartja, hogy védje a regisztráltak érdekeit és jelentős részt vállaljon a kéretlen és káros levelek elleni harcban. Azt gondoljuk, hogy ez iparági szinten kezelendő probléma, amelyben össze kell fogniuk az érintetteknek a versengés helyett, így örömmel csatlakoztunk a kezdeményezéshez" - nyilatkozta Tamás Péter, a freemail.hu senior termékmenedzsere.

H. Nagy Fanni, a Sanoma e-mail és adatbázis marketingmenedzsere kiemelte, hogy a Citromailnél folyamatosan dolgoznak azon, hogy kivédjék a felhasználóik felé áramló spameket, ezért elkötelezetten vesznek részt az ehhez hasonló kezdeményezésekben. A felhasználói érdekeket szem előtt tartva céljuk nem csak az, hogy a kéretlen leveleket kiszűrjék, hanem az is, hogy hosszú távon a userek kizárólag olyan hirdetéseket kapjanak, melyek hasznosak számukra. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a Spam kisokos, mely pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ma van a spam ellenes világnap
  Összefogás a gyerekek egészségéért
  Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
  Meghosszabbított nevezési határidő a DIMSZ versenyében
  Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
  Profit-növelés direkt kommunikációval
  Segítség az email kampányokhoz
  Jogi workshop és aktuális jogszabályi változások
  Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
  Bővült a DIMSZ
  Számos dolog kiderül a dm piacról
  Insight kutatás a hazai contact center piacról
  Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
  Hosszabbítás és ügynökségi utazás a Golden Dove-nál
  Spamveszély leselkedik a világra
  Az emailek 95 százaléka spam
  A felhasználók nagyobb ellenőrzést akarnak e-mailjeik felett

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan használj fehérítőt, hogy ...
Japánban a Coca Cola otthoni tes...
Mit ajándékozzunk férfiaknak?
Az idei nyár színe