Hírek
21524 hír az adatbázisban
Új névvel és arculattal ünnepel a Human Telex
Marketinginfo.hu - 2014-06-17 16:26
Márkák

Új design és honlap, költözés és HTX Advertising & Event név ezekkel tiszteleg negyed évszázados múltja és jelene előtt a száz százalékban hazai tulajdonú Human Telex - írja az ügynökség közleménye.

"Mivel a piacon már sok ügyfelünk, partnerünk régóta rövidítve használja a nevünket, így adott volt, hogy a HTX jelenjen meg a logónkba. A kocka pedig, amelyre a betűk rákerültek, számunkra nem csak a stabilitást szimbolizálja, hanem azt is, hogy mindennek több oldala, nézőpontja van, sőt, néha ki is lehet, ki is kell lógni a dobozból. Ezt a gondolatot tartjuk szem előtt a munkáink során is" - emelte ki Hajnal Tamás, kreatív és stratégiai igazgató.

"Mindezt hamarosan a partnereink személyesen is megtapasztalhatják, hiszen kihasználva az iroda adottságait és a kertet, valódi VB-teraszt alakítunk ki, ahol a szurkolás mellett természetesen a beszélgetéseknek, grillezésnek is jut majd szerep" - tette hozzá Hajnal Tamás.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új kreatívigazgatót igazolt a Human Telex Advertising & Event
  Arculatot váltott a Human Telex
  Átalakul a Flow Csoport
  Sikeres a Hajdúsági Magyar Ízek kampánya
  Rendhagyó THX a 25 év sikeréért
  A Rossmann új kampányát a HTX jegyzi

További hírek ebben a kategóriában

Megmozgatja a magyar sörpiacot a...
Megújul és prémium kategóriába l...
Elektromos autók a 89. Genfi Aut...
Bosch 2018-ban ismét rekord árbe...