Hírek
22398 hír az adatbázisban
Átadták a naptejeket az óvodáknak
Marketinginfo.hu - 2014-06-17 11:42
CSR

A dm Nap gyermekei - Hogyan lesz nálunk gyerekjáték a napvédelem? elnevezésű pályázatán ebben az évben több mint 400 magyarországi óvoda indult.

Az elmúlt hetekben befejeződött a naptejek átadása, így immár több mint 55 ezer kisgyermek számára biztosított a napvédelem az óvodás időszakban - írja a drogérialánc közleménye.

A pályázat kiírásában, és elbírálásában a dm együttműködő partnere az Egyszervolt- a Magyar Gyermekkultúráért Közhasznú Alapítvány. A Garnier Ambre Solaire márka, és a Melanoma Mobil együttműködő partnerként szintén a program mellé álltak. A kezdeményezés célja, hogy szakemberek segítségével felhívja a nyilvánosság, főleg a szülők és pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára, és a magyarországi óvodákat naptejekkel támogassa.

A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak. "Minél korábban tanulják meg a helyes fényvédelmet, annál tudatosabban fognak naptejet használni, ezáltal elkerülhetik a későbbiekben a napfény okozta komolyabb bőrkárosodásokat" - nyilatkozta a programról Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa.

A dm Kft. és partnerei 400, a pályázati kiírásban szereplő kritériumoknak megfelelt óvodának biztosítja a gyermekek napvédelméhez szükséges naptejeket, valamint oktató anyagokat, játékokat. A jelentkezés feltétele volt, hogy a pályázó óvoda kifejtse, hogyan nyújt az elnyerhető támogatás felhasználásával megfelelő tájékoztatást a helyes napvédelemről a gyerekeknek. Az óvodák sok kreatív ötlettel pályáztak. "Idén első alkalommal kértük az óvodákat arra, hogy küldjék el ötleteiket a helyes napvédelem oktatására vonatkozóan. Örömmel látjuk, hogy sok kreatív ötlet született, így mi is, és vásárlóink is meggyőződhetnek arról, hogy az adományok olyan intézményekbe kerültek, ahol a pedagógusok szintén fontosnak tartják a gyermekek helyes napvédelmét, és annak oktatását a kicsik számára"- mondta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere. A dm törzsvásárlóinak április 2. és május 31. között az üzletekben kihelyezett infópulton keresztül volt lehetőségük arra, hogy 50 active beauty pont adományozásával hozzájáruljanak a programhoz.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Gyerekjátékok a bezártságban (x)
  Egy 50 SPF-es flakon per nyár
  A Boomerang csatorna és a DIGI pályázatának ötletindító gondolatai
  400 óvodát segít naptejekkel a dm
  Több mint 400 óvoda indult a dm pályázatán
  Szlovákiában lát potenciált a dm
  Újra indul az Együtt a babákért CSR kampány
  A Factory nyerte a dm tenderét
  Gyermekeket óv a dm
  Új dm Debrecenben
  Díjazták a dm facebookos kommunikációját
  Nagyítós bevásárlókocsik a dm-ben
  Folytatja CSR kampányát a dm
  CSR kampányt indít a dm

További hírek ebben a kategóriában

Kampánnyal hívják fel a figyelme...
A Budapest Airport járványintézk...
Testhőmérséklet mérő kamera a Vo...
Kampányol a Próbakő