A gyógy- és wellness szállodák menedzserei az új vendégek megnyerése, és a régiek megtartása érdekében természetesen szintén igénybe veszik azt a marketingkommunikációs eszköztárat, amely elveiben és gyakorlatában nem sokban különbözik a profit-orientált vállalatok, s ezen belül a szállodák által alkalmazottól. A különbség ,,csupán'' az üzenetekben, a módszerekben, a marketing-mix eszközeinek felhasználásában, azok arányában van. Hogy melyek ezek?
A konferencián és a konferenciával lehetőséget biztosít ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődő szállodai vezetők, marketing és értékesítési munkatársak, TDM-dolgozók, a felsőoktatásban érintett oktatók és hallgatók, turisztikai- és marketingkommunikációs szakemberek (stb.) naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről, elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
Szakmai védnökök: Balogh Károly elnök (Magyar TDM Szövetség), Dr. Niklai Ákos elnök (Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége)
Rendező: Egészségügy + Üzlet portál, az egészségügyi kommunikációs és az orvosi wellness konferenciák szervezője.
Tervezett fő témák: idegenforgalom - egészség- és gyógyturizmus - wellness mozgalom, a wellness elemei (selfness, mindness, fitness), élménymarketing, imázs, arculat, márkázás, brand-építés; a pr, a sajtókapcsolatok és az eseménymarketing szerepe a szállodák kommunikációjában; vendégelégedettség; intézményi belső kommunikáció; a képzések szerepe a szállodai teljesítmény növelésében; személyes marketing, személyes márka; integrált kommunikáció, marketing(-mix) eszköztár.
A rendezvényen képviselteti magát több jelentős piaci szereplő. Az előadók, résztvevők listáját, valamint a részletes programot megtalálja a hivatalos
weboldalon.
(x)