Hírek
21860 hír az adatbázisban
Rendhagyó Közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség
Marketinginfo.hu - 2014-05-30 09:40
Egyéb

Az MMSZ megújult szellemben, bővülő tagságát május végén formabontó közgyűlésre invitálta.

"A Magyar Marketing Szövetség fontosnak tartja, hogy a szakmai trendekről első kézből nyújtson tájékoztatást tagjai részére, ezért most először rendhagyó módon két kerekasztal beszélgetéssel indítottuk el a közgyűlést." - mondta Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke.

A kezdeményezés kitűnő fogadtatásra talált. Sikerrel fogadták a tagok és a pártoló szimpatizánsok is. A megszokott létszám duplája volt jelen az elejétől a végéig.

A két kerekasztal-beszélgetést a marketing szakembereket foglalkoztató fontos témákra szervezték és a terület ismert szakértőit kérték fel arra, hogy a trendekről és a várható fejlődési irányokról osszanak meg gondolatokat. A beszélgetéseket Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője moderálta. A kétszer egy órás beszélgetésen sok értékes tartalom hangzott el, melyből a következő összefoglalóban néhány fontos gondolat került kiemelésre.

A "B2B Marketing a gyakorlatban, 2014 trendjei"című beszélgetésben Dr. Papp-Váry Árpád, a BKF Marketing Intézetének igazgatója, főiskolai docens, Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, Pataki Gábor, a Corwell Kft. marketing és kommunikációs igazgatója, Szántó Gabriella, a Hungexpo marketing igazgatója vettek részt.

Az "Állíts elő értéket tartalommal!" témájú beszélgetés résztvevői voltak: Hovanyecz Norbert, a Supershop Kft. ügyvezető igazgatója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Józsa Ferenc, az ExtremeNet Kft. ügyvezető igazgatója, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt.stratégiai és marketing igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP marketing igazgatója.

A résztvevők közül néhányan jól működő tartalom marketing megoldást és esetleges hiányosságot vagy nehézséget is említettek.

A kerekasztal résztvevői mind egyetértettek abban, hogy akár saját médiáról, akár fizetett médiáról, akár szerzett médiáról van szó, tartalom előállításban az egyik legfontosabb szempont az etikai normák betartása. És a másik nagyon lényeges, hogy új csatorna választására és új tartalom közzétételére nagyon komolyan fel kell készülni, mert ez az új megközelítés alapvető és radikális hatással lesz már középtávon a médiahasználati szokásokra, így közvetve a médiavásárlások szerkezetére is. Erre valós válasszal, rugalmas megoldásokkal kell rendelkeznie a médiapiacnak is.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
  Már közel százötven szakember regisztrált a MMSZ minősítő rendszerében
  Újabb szintlépésre készül a Magyar Marketing Szövetség
  Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja
  Új elnökség a Magyar Marketing Szövetség élén
  Jubilált a Marketing Szövetség
  Elstartolt a jubileumi Országos Marketing Konferencia
  Márkázott szórakoztatás
  Hogyan ápoljuk hatékonyan az ügyfél- és vevőkapcsolatainkat?
  Hivatalos az MMSZ Sportmarketing Tagozata
  Tavaszi workshopok az MMSZ-től
  Nyitottabb szervezet lenne az MMSZ
  Keveset költenek marketingre a magyar cégek
  MMSZ rendezvény a családi élelmiszeripari vállalkozások számára

További hírek ebben a kategóriában

sxc Kávé a világűrből
2019-02-01 10:00
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új ...
90 éves az Életműdíj tulajdonosa
A Magyar Posta 100 fős létszámle...
Már négyezer termék rendelkezik ...