Hírek
23639 hír az adatbázisban
Megtakarított idővel reklámoz az Electrolux és a Finish
Marketinginfo.hu - 2014-05-26 17:45
Promóció

Évente legalább 15 napot töltünk mosogatással. Az Electrolux és a Finish közös kampányában arra hívja fel a figyelmet, hogy ezt az időt mással is el lehetne tölteni.

A kampány TV, POS és online támogatást kap, a nemzetközi anyagot HAVAS Worldwide budapesti irodája adaptálta - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A kampány arra az insightra épül, hogy a gépi mosogatással egyetlen év alatt akár 15 nap is megtakarítható a kézi mosogatáshoz képest. A két vállalat arra akarja felhívni a figyelmet, hogy mennyi időt visz el a mosogatás az életünkből, amit ennél sokkal élvezetesebben is el lehetne tölteni.

A kampányt egy termékpromóció is kíséri: május 26. és július 20. között egyes
üzletekben a megvásárolt Electrolux mosogatógépekhez Finish kezdőcsomag jár ajándékba.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tippek a hatékony mosogatáshoz (x)
  Nyolcadszor vezet az Electrolux a Fenntarthatósági Indexen
  Felvásárolja az Electrolux a GE háztartási készülék üzletágát
  Magyar versenyző a legjobbak között
  Az Electrolux a leginnovatívabb márka
  Meztelen nőkkel sem adható el bármi
  Többmilliárdos fejlesztés a magyar Electrolux-nál
  Különleges POS kampány az Electroluxtól
  Élménykonyhával kampányol az Electrolux

További hírek ebben a kategóriában

Minőségi termékekkel a céges ajá...
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásár...
A FOREO nőnapi kampánya