Hírek
23632 hír az adatbázisban
Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője
Marketinginfo.hu - 2014-05-26 09:41
Digitális

A közönségszavazás, a SZEK.org, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a kirowski Isobar által megrendezett megmérettetés 2014 évi nyertese az eOptika.hu online áruház.

"Az Év Internetes Kereskedője Díj" első fordulójában a közönségszavazatok döntöttek,
kiderült, hogy ki a 32 legnépszerűbb olyan hazai internetes kereskedő, aki magyarországi cégbejegyzéssel és Vedd a neten! Webshop minősítéssel rendelkezik, online kiskereskedelmi tevékenységet folytat és előző éves árbevétele nem haladja meg a 1,5 milliárd forintot - írja a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény. Közel 10 ezer szavazat érkezett több, mint 300 weboldalra, akik közül a TOP 32 webáruház pályázatot nyújthatott be, s a második fordulóban a szakmai grémium és a felelős kereskedőkből álló zsűri választotta ki közülük Az Év Internetes Kereskedőjét 2014-ben. Az eredményhirdetésére és ünnepélyes díjátadására 2014. május 22-én este került sor a SZEK.org által szervezett XI. Elektronikus Kereskedelem konferencián. A megtisztelő cím elnyerésével az eOptika.hu online áruház jogot szerzett arra, hogy használhassa "Az Év Internetes Kereskedője 2014" címet és Szetnics Lászlótól, a MasterCard regionális mobil üzletfejlesztési vezetőjétől megkapta a díj főtámogatójának, a MasterCardnak a fődíját, 1 millió forint értékű hirdetési kampányt, amelyet a díjazott 2014 utolsó negyedévében használhat fel.

A fődíj nyertese mellett a szervezők nyilvánosságra hozták a zsűrizés pontozása alapján a második, harmadik, illetve negyedik helyezettet.

Az Év Internetes Kereskedője, 2014 I. helyezett eOptika.hu
Az Év Internetes Kereskedője, 2014 II. helyezett maesteszinhaz.hu
Az Év Internetes Kereskedője, 2014 III. helyezett ruhafalva.hu
Az Év Internetes Kereskedője, 2014 IV. helyezett harisnyadiszkont.hu

A kirowski Isobar ebben az évben is elkészítette értékelését a teljes mezőnyről: ebből
kiderült, hogy milyen irányba tart a hazai piacon az online értékesítéshez kapcsolódó
weboldalak fejlesztése és tervezése. A digitális szemléletű kommunikációs ügynökség
vezérigazgatója, Kovács Zoltán egy különdíjat is átadott "Az Év Legígéretesebb
Kereskedőjének" a Petissimo online áruháznak, amely egyszeri keresőhirdetés auditot
nyert.

A zsűri a döntés során értékelte a kereskedők pályázatát, melyben kiemelt szempontként szerepelt a vállalkozások üzleti modellje, az elért üzleti eredmények, a honlapok színvonala, fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetőinek minősége és nem utolsó sorban a felhasználóbarátság. A díj főtámogatója a MasterCard. A közönségszavazás támogatója a Bónusz Brigád, az eBolt, a MédiaMarkt, a NetPincér.hu, a Shopline, a Szallas.hu és a Vatera.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A kék fény veszélyei és védelmi megoldások (x)
  A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben
  Átadtak az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjakat
  Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
  Íme, a neten vásárlók kedvenc boltjai
  A JátékNet.hu lett az Év Internetes Kereskedője
  Ismét a Bookline.hu az Év Internetes Kereskedője
  A Bookline.hu az Év Internetes Kereskedője
  A Netpincér az Év Internetes Kereskedője
  A Vatera az év internetes kereskedője
  A Vatera.hu az Év Internetes Kereskedője
  Megvannak a közönség kedvenc internetes kereskedői

További hírek ebben a kategóriában

Érdemes második processzorral bő...
Otthoni fali töltő: útmutató az ...
Miért érdemes előrendelni egy új...
Miért érdemes SEO szakértőre köl...