Hírek
22780 hír az adatbázisban
Magyar paprikával ízesít Európa
Marketinginfo.hu - 2014-05-20 14:44
Márkák

Idén 210 tonna hazai fűszerpaprikát használ fel a Chio termékek gyártója, az Intersnack; a cégcsoport már évek óta a magyar paprika első számú felvásárlója.

Idén 210 tonna magyar fűszerpaprikát vásárol az Intersnack csoport, 260 millió forint értékben, ez a tavalyi évhez képest 10 százalékos növekedést jelent, ezzel továbbra is a fűszer legnagyobb felvásárlója hazánkban - áll a vállalat közleményében. A hungarikumnak számító paprikát az cég saját, németországi fűszerüzemébe szállítja, ahol többféle snackfűszer készül belőle. Egyes fűszerek ízesítő anyagát egyedül a magyar paprika adja, de jellemzően inkább különféle borsos, hagymaporos fűszerkeverékeket készítenek belőle. A legnagyobb mennyiségben az Intersnack vezető chips termékére, a Funny-Frisch Ungarisch termékre kerül a magyar paprikából.

A magyar és német chipsgyárakon kívül a francia, holland és cseh üzemekbe is jut a magyar paprikaőrleményt tartalmazó snack-fűszerekből. Míg Győrben a hosszú és rövid sóspálcikát fűszerezik vele, Hollandiában a bundázott mogyoró ízesítésére használják. A magyar paprikát tartalmazó snackeket 13 országban, köztük Svájcban, Bulgáriában, Oroszországban és Szlovéniában is forgalmazzák.

A közel 50 főt foglalkoztató Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó is beszállítója az Intersnacknek. A magyar tulajdonú kisvállalkozás tavaly összesen 1200 tonna árut értékesített, a szegedi tájkörzet termelőitől vásárolja a paprikát. Szokol Lajos, a Rubin ügyvezető igazgatója szerint még mindig több a piacon az import paprika, mint a magyar, pedig elmondása alapján a hazai termésnél nincs jobb minőségű a világon.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Intersnack az elmúlt 30 évben
  Bemutatjuk az 5 Guinness rekorder chilit (x)
  500 millió forint támogatást kap a fűszerpaprika
  11 százalékkal több dolgozó az Intersnacknél
  Az Intersnack a legnagyobb magyar fűszerpaprika exportőr
  Chio Mozdulj Gamer Mozgalom
  Szalmonellás a Lidl fűszerpaprikája
  Újít a Chio a foci EB-re
  Így javítják a márkák a chipsek megítélését
  Felbolydult a sós snack piac, veszélyben a ropi
  Snackpiac: csak természetesen!
  Tolltartók és kutyaitatók készülnek a chips-es zacskókból
  Ízesebb a magyar búzából készült ropi
  Speciális termékkel készül a VB-re a Chio
  Magyar búzából készült ropit ropogtatnak Uruguayban
  A legnépszerűbb német chipsben is magyar paprika van

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan válasszunk a gyereknek sp...
Márkás gyermekruhák vásárlásával...
Egy kés, ami mindig kéznél van (...
Visszahívta több százezer járműv...




Értékesítő
A Műhelysor Kft. építőanyag kereskedelemmel foglalkozó cég értékesítő kollé...