Hírek
21748 hír az adatbázisban
Keresővel áll elő az Alibaba
Marketinginfo.hu - 2014-05-15 16:35
Digitális

A kínai online vállalatóriás az UCWebbel karöltve egy új keresőmotort fejlesztett ki Shenma néven, hogy hatékonyabban érje el az ázsiai ország okostelefon-használóit.

"Az összes általánosan használt keresőfelület eredendően számítóképre készült, mobilos verzióik pedig felületesek" - nyilatkozta Yu Yongfu, az UCWeb elnök-vezérigazgatója. "Pedig a mobilos keresés új terület, és egyelőre nem uralja senki" - tette hozzá a szakember.

Az UCWeb legfontosabb terméke, a Kínában tavaly 65, Indiában pedig 32 százalékos penetrációt elérő böngésző, az UC Browser, amely összesen 500 millió felhasználóval rendelkezik. "Úgy hisszük az internet java a mobilokra költözik hamarosan, és a mobilos keresések száma előbb utóbb meghaladja a számítógépen futókét" - fejtette ki Yongfu. "A Shenmát abszolút az új igényekre fogjuk szabni." A szakember azt is elmondta, hogy az új keresőmotor természetesen szimbiózisban működik majd az Alibaba webáruházzal.

A Shenmának a Baidut kell kiszorítania a piacról. A kínai digitális tér uralkodó keresőmotorját a helyi mobilnetezők 72 százaléka használja.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megváltozik az AliExpress üzleti modellje
  Európai terjeszkedésre készül az Alibaba
  Alibaba és a Marriott a kínai turizmusért
  Irodát nyit Európában az Alibaba
  Összefogott az Alibaba az Unileverrel
  14 milliárd dollárt fektet be Kínában a General Motors
  Közös akció az Alibabától és a Pepsitől
  Űrturistákat toboroz egy kínai webáruház
  Kínai cégek hatalmas profitra tesznek szert a futball-vb-ből
  Repülők az Alibabán

További hírek ebben a kategóriában

Kiosztották a Vodafone Digitális...
A nem szokványos megjelenésű pen...
Bővül az IAB Hungary
Mi a landing oldal és miért font...