Hírek
23270 hír az adatbázisban
Spam kisokost készített a DIMSZ
Marketinginfo.hu - 2014-05-08 16:59
DM

A kisokos a spamszűrők működése és az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad a kiadvány, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy e-mail spam mappában köt ki vagy eljut-e a fogyasztóhoz?

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozatában működő 19 cég által kiadott Spam kisokos a Tisztelt Vásárló program keretén belül valósult meg - áll a szövetség közleményében. Elsősorban adatbiztonsági szempontokat szem előtt tartva olyan ajánlásokat, tanácsokat fogalmaz meg, mely egy átlagos felhasználónak segítséget nyújt az e-mailek mindennapi kezelésében, de a marketingkommunikációs szakembereknek is válaszokat ad a felmerülő technikai vagy jogi kérdésekre. Erről a linkről tölthető le.

A Spam kisokos pontos útmutatást nyújt az elektronikus levelek helyes felépítésével, a technikai paraméterekkel kapcsolatban, de az is kiderül belőle, milyen következményei vannak annak, ha nem megfelelő forrásból vásárolunk adatbázist. Mindezeken túl a hazai és uniós szabályozásnak megfelelően a spameket küldő cégek felelősségre vonhatóak, ezért a DIMSZ arra törekszik, hogy mindenki számára tudatosítsa, az e-mail marketing nem egyenlő a spamek küldésével.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban indította el Tisztelt Vásárló nevű programját, melynek keretében valósult meg a mostani kiadvány is, első állomásaként a szövetség tagjai az NMHH, a GVH, a NAIH és az ÖRT szakembereivel találkozhattak. Ezt követte az Adatvédelmi Kommandó, melynél 22 véletlenszerűen kiválasztott e-commerce cég honlapján található funkciókat ellenőrizték; mint a regisztráció, a hírlevél-feliratkozás, a cookie-kezelés és az adatvédelmi tájékoztató. A Spam kisokos szerkesztésében közreműködő cégek és személyek a tagozat elnöke, Dely Gábor mellett: Jeges Zsolt, Citromail, Damjanovich Nebojsa, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Protopmail, Visionline, valamint a Direkt és Interaktív Marke¬ting Szövetség E-mail marketing tagozata.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Adatvédelem és sajttermelés a DIMSZ rendezvényén
  Friss trendek az email marketingben
  Ma van a spam ellenes világnap
  E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
  Elindult a harmadik nemzetközi kutatás a data-driven marketing trendekről
  Mobilmarketing kutatás a DIMSZ- és a Magyar Telekomtól
  Adatvédelmi nap a DIMSZ és a NAIH szervezésében
  Nőtt a hazai direkt és interaktív marketing piac
  Adatvezérelt marketing workshop a DIMSZ-től
  Segítség az email kampányokhoz
  Felszálló ágban az e-mail
  Adatbázis-marketing kisokossal állt elő a neo

További hírek ebben a kategóriában

Duettezik a Baileys és az Euroví...
Grafikus képzés nem csak művésze...
Ezek a világ legetikusabb vállal...
Add el először a személyiséged, ...