A Double Decker végzi a Media Hungary 2014 konferencia teljeskörű pr- és sajtókommunikációját. Az ügynökség rendezvénykommunikáció területén elért eredményeinek köszönhetően, felkérés útján kapta a megbízást.
Az idén tizenkilencedik születésnapját ünneplő Media Hungary a hazai médiapiac legnagyobb és legátfogóbb szakmai rendezvénye, mely évről évre az iparág jelenét és jövőjét érintő legfrissebb trendeket és kulcskérdéseket helyezi a figyelem fókuszába - írja az ügynökség közleménye.
Az idei konferencia keretében két nap alatt több mint 200 hazai és külföldi szakértő tart előadást, vagy vesz részt fórumbeszélgetéseken az iparágat érintő aktualitások kapcsán. A konferencia a hagyományos médiától, az internetes újmédián és a mobil kommunikáción át a hirdetési piacig a szakma teljes spektrumát lefedi. Az idén tizenkilencedik születésnapját ünneplő rendezvényre több mint 1300 látogatót, a magyar média és kommunikációs szakma legbefolyásosabb szereplőit várják a szervezők.
Az ügynökség évek óta kommunikációs partnere a mobil- és startup piaci konferenciának, a Smartmobilnak. Továbbá szintén évről évre ellátja a Las Vegas-i CES hazai pr- és sajtókommunikációs feladatait is.