Hírek
23605 hír az adatbázisban
Starbucks: jó hírek a világból, rosszak Nagy-Britanniából
Marketinginfo.hu - 2014-04-28 10:17
Márkák

A best-in-class hűségprogramot forgalomnövelő szándékkal vezették be tavaly világszerte. Ennek ellenére a kávézólánc brit részlege visszaesést produkált.

A többi régióban azért jól megy a cégnek - írja a MarketingWeek. A Starbucks globális forgalma 6 százalékkal nőtt 2013-ban, első sorban az észak-amerikai és az EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) régióknak köszönhetően.

A tavalyi 644 millió fontos működési eredmény rekordnak számít a cég történelmében. A jó teljesítmény három kulcstényezője Howard Schultz vezérigazgató szerint az új fizetési lehetőségek bevezetése, a hűségprogramok, és a Teavana teamárka újrapozicionálása volt.

A Starbucks adatai alapján Észak-Amerikában a hozzájuk betérő vásárlók körében a Starbucks Kártya már a harmadik legnépszerűbb fizetőeszköz volt, a mobil-alkalmazással vásárlók száma pedig elérte a 10 milliót, amely duplája az egy évvel korábbi eredménynek. Adam Brotman, a vállalat digitális igazgatója szerint a hűségprogram legnagyobb vonzereje annak személyre szabhatósága, gyakorlatilag minden vásárló specializált ajánlatokat kap.

A vállalat tovább fogja kutatni a közösségi- és a mobiltér jövedelmezővé tételének módszereit, de konkrétumokat még nem sokat hoztak szóba, a mobilos kávérendelés bevezetése az év vége felé várható. "Még mindig csak a digitális program elején járunk, vizsgáljuk, hogyan kapcsolódhatunk a fogyasztóinkhoz" - nyilatozta Troy Alstead vezérigazgató-helyettes.

Mindeközben Nagy-Britanniában története során először tapasztalt forgalmi visszaesést a Starbucks, amely több kávézót be is zárt a szigetországban. A márka megítélését negatívan befolyásolta a 2012 októberében lezajló incidens, amely során a cég veszteségesnek vallotta magát az adóhatóságok előtt, majd nyereségesnek befektetői előtt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismét bővül a Starbucks Magyarország
  Nyereséges lett Nagy-Britanniában is a Starbucks
  Mézes-granolás-szójás különlegesség a japán Starbucks-ban
  Első globális kampányát indította el a Starbucks
  Gésa Kávé a Starbucks-ban
  Ügynökséget váltott a Starbucks
  Négy éves a Starbucks Magyyarország
  Amerika ebben is más
  Mobil-fókusz a Starbucks-nál
  Végleg beveheti Japánt a Starbucks
  Megnyitotta első teabárját a Starbucks
  Ismét bővül a Starbucks Magyarország
  A Tesco lett Nagy-Britannia legrosszabb szupermarketje
  Vietnamban veti meg a lábát a Starbucks
  Starbucks remények Kínában
  Starbucks: komoly terjeszkedés a tea üzletágban
  Tovább digitalizálódik a Starbucks
  Északi hódításra készül a Starbucks

További hírek ebben a kategóriában

Ilyen egy népszerű óramárka (x)
A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...