A reklámhadjárat a nem használt ruhaneműk vissza juttatására ösztönzi a fogyasztókat.
A múlt csütörtöki brit Evening Standarba és Metróba elhelyezett hirdetés a H&M újrahasznosított ruhakínálatát emeli ki, valamint a programot támogató gyűjtőszolgáltatást, amely 5 fontos kedvezményt kínál a nem használt ruhaneműket visszaszolgáltató vásárlóknak - írja a
MarketingWeek. A kezdeményezést tavaly februárban indították el, és kiterjesztették mind az 53 piacra, ahol márka működik.
A H&M nem csak a saját ruháit fogadja el, hanem bármelyik márkáét. Linda Maggs, a cég fenntarthatósági menedzsere szerint a cél, hogy az értéket képviselő programot megismertessék a nyilvánossággal, az elmúlt két hónap során ugyanis ez nem igazán sikerült.
A szakember azt is kiemelte, hogy a print kampány csak a kezdet, a hónap végére egy közösségi médiás hadjáratot is útnak indítanak. "Egyre inkább érezzük hogy a fogyasztók tenni akarnak a fenntarthatósági célokért" - mondta el Maggs.