Hírek
22795 hír az adatbázisban
Sikeres Japánban a Dove kampánya
Marketinginfo.hu - 2014-03-13 12:41
Reklám

A Dove tavaly kilépett a szépségipar szexiségnek alárendelt paradigmájából "Real Beauty" kampányával, amelynek középpontjában a nők önképének erősítése és a természetes szépség elfogadása állt.

A reklámhadjárat tavaly ősszel érte el a távol-keleti országot, de a mai napig nagy népszerűségnek örvend.

A szpot főszereplője egy volt törvényszéki rajzoló - olvasható a JAPANTODAY oldalán. A művész számos hölgyet kért meg, hogy írják le magukat, majd az instrukciók alapján készítette el az illetők portréját. Azután idegeneket kért meg, hogy írják körül a szóban forgó hölgyeket egy rövid találkozás után, majd a megkérdezettek beszámolói alapján is portrét készített. Végül tehát minden résztvevőről két rajz készült. Az egyik azt mutatta, ahogy ők látták saját magukat, a másik pedig azt, ahogy az idegenek látták őket.

Íme néhány példa arra, hogyan reagáltak a japán nők erre az igencsak nyugatias reklámfilmre, az alábbi idézetek online kommentek formájában láttak napvilágot: "Mindig érdekelt, milyennek lát a környezetem. A reklám után megértettem, hogy értékelnem kell a pozitív vonásaimat." "Én elsírtam magam." "Az a lényeg, hogy a boldogság hozzáállás kérdése is."

)



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Társasok baráti társaságoknak (x)
  A Dove az évszázad legjobbja
  Hétköznapi hölgyek, topmodell szerepben
  Lezárult a Vatera kampánya
  Kólaízű szójatej Japánban
  Rózsaillatot ígér a Häagen-Dazs
  A Dove valódi tükröt tart a nők elé
  Virágízű jégkrémeket dobtak piacra
  Végleg beveheti Japánt a Starbucks

További hírek ebben a kategóriában

2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...