Az összetett feladatok megoldása sosem egyszerű munka, ráadásul az ember könnyen beleesik abba a hibába, hogy csak egy-egy részterületre koncentrál - a végeredmény így nem lehet tökéletes. A marketinggel foglalkozó szakemberek is szembesülhetnek ezzel a problémával a mindennapok során. A munka eredményét viszont az ügyfelek bírálják el, akiknek ítélete könyörtelen és egyértelmű: történik vásárlás, növekednek a cég bevételei, vagy sem - ezzel az egyetlen mutatóval könnyen és gyorsan le lehet mérni a sikert.
Hibázni tehát nem lehet, így csak egy megoldás maradt: aprólékosan, pontról pontra meg kell ismerkedni az összes részfeladat jól bevált fogásaival és az újabb, apró trükkökkel egyaránt. Mindezt lehetőleg gyorsan, mert a piac tempója nem hagy időt a mélázásra.
A
Menedzserképző Központ,
"Marketingarzenál - trendek tartalomtól felületig" című konferenciája pont ezt kínálja. A program blokkokból áll, hogy ne maradjon ki semmi: hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Az esemény 2014. február 27-én (csütörtök) kerül megrendezésre Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.
A programból:
- A hirdetési piac alakulása 2014
- Facebook hirdetések vs. AdWords
- Responsive web design, vagy responsive tartalommarketing?
- Fb tartalommarketing
- Egy alacsony és egy nagy költségvetésű integrált kampány bemutatása
- Mobilpiac-kutatási adatok
- A sikeres mobil applikációk titkai
A felszólalók közül: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. - Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft. - Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group - Radisics Milán alapító, Social Daily - Ferencz Enikő szenior marketing aktivációs menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. - Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft. - Józsa Ferenc ügyvezető igazgató, Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
A rendezvényről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat.
A marketinginfo.hu olvasói részére 15 százalék engedményt biztosít a Szervező, ami egyedi
regisztrációs felületen érvényesíthető.
(x)