Hírek
23556 hír az adatbázisban
Bővült a DIMSZ
Marketinginfo.hu - 2014-02-13 12:23
DM

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagsága 60 cégre bővült, ezzel pedig 3 év alatt a szövetség közel megduplázta a létszámát.

Az új belépők között az FMCG és a pénzügyi szektorból is érkeztek márkatulajdonosok, az Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatban pedig kizárólag jogászok és ügyvédek vehetnek részt.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban kezdett tárgyalásokat a Magyar Áruküldők Egyesületével (MÁE), hiszen a közös piaci érdekek mellett a tagságban is átfedések voltak. A megállapodás értelmében a MÁE minden tagja belépett a DIMSZ-be, de önálló társadalmi szervezeteként is megmaradnak, a DIMSZ-ben pedig mint tagozat működnek. A MÁE elnöke, Kacsóh Gergely (Conrad Magyarország ügyvezető) bekerült a DIMSZ elnökségébe, a két szervezet közös főtitkára pedig Benkő Lívia lesz. A szorosabb együttműködésre vonatkozó tárgyalások az év második felében kezdődnek el.

Az Áruküldők tagozata mellett Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozattal is bővült a szövetség. A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobbi tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról.
Az adatvédelem, az adatbiztonság a direkt és interaktív marketing kiemelt területe, ezért az elnökség fontosnak tartotta, hogy ne csak egyes marketing témájú konferenciákhoz kapcsolódóan legyen szó az adatvédelem fontosságáról, hanem külön fórum, szakértő testület működjön a szövetségen belül.

Az adatvédelmi tagozat céljai között szerepel kapcsolattartás törvényalkotókkal és hatóságokkal, b2b és b2c kommunikáció adatvédelmi témában, adatvédelmi hatásvizsgálatok (privacy impact assessment) és a "beépített, alapértelmezett adatvédelem" (Privacy by Design) legjobb gyakorlatainak nyomonkövetése, specifikus rendezvények szervezése, a tervezett EU-s adatvédelmi rendelet elfogadásának és gyakorlati megvalósításának figyelemmel kísérése. A tagozat tagjai: Allegro Group, AVON, CMS Cameron McKenna LLP, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, Freidler Ügyvédi Iroda, Marosi, Préda & Társa Ügyvédi Iroda, Vogel Ügyvédi Iroda, Zárdai Ügyvédi Iroda.


A Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez az elmúlt hónapokban csatlakoztak: Avon, Invitel, MTT Média, Provident, Conrad Magyarország, Bakker Holland Kft., Sieberz Növényküldő Kft., Starkl Kert Kft., Studio Moderna, Otto Central Europe, WS Teleshop, Mester Kiadó.

A teljes tagság ezen a linken megtekinthető

A szövetségben jelenleg 6 tagozat működik, az Áruküldők mellett Mobilmarketing, Contact Center, Terjesztői, E-mail marketing és az Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat tagjai szerveznek rendezvényeket, közös kutatásokat és kiadványokat.

A szövetség a következő rendezvényét február 20-án tartja, a DM Agytágítón a DM minden fontosabb területével megismerkedhetnek a résztvevők.
Részletek



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
  Adatvédelmi nap a DIMSZ és a NAIH szervezésében
  Elnököt választott a DIMSZ Adatvédelmi tagozata
  Elnökségi tagokat választott újra a DIMSZ Közgyűlése
  Adatvezérelt marketing workshop a DIMSZ-től
  Elindult a hazai ügyfélszolgálati piac felmérése
  Ismét a legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
  Profit-növelés direkt kommunikációval
  Iparági összefogás a spamek ellen
  Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
  A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...