Március 26-án kerül sor a "
Hogyan gondolkodjunk a versenytársainkról, referenciáinkról" című képzésre, az Expo Congress Hotelben - áll a szövetség hírlevelében. Az esemény előadója Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség ügyvezető alelnöke, az Üzleti Akadémia ügyvezetőigazgatója.
A workshopon arról hallunk javaslatokat, hogyan gondolkozzunk versenykörnyezetben, hogyan vélekedjünk versenytársainkról, hogyan pozicionáljuk magunkat, hogyan legyünk fontosak mások számára, hogyan legyünk a legjobb alternatíva, de eszközök és gyakorlati tanácsok is előkerülnek. A program célközönségét a mikro, kis- és közepes vállalkozások vezetői és az értékesítés területén dolgozók alkotják, valamint marketingeseknek.
Április 2-án a Hotel Ében ad otthon a "
Térkép és GPS nélkül is célba ér" fedőnevű szakmai képzésnek. Az előadó az Argumentum Marketing Tanácsadó Kft. ügyvezetője, az "Elégedett az ügyfél?" című könyv szerzője, Bohnné Keleti Katalin lesz.
A workshop a pozíciómeghatározás, a zsákutcák, a célmeghatározás és a lehetséges megoldások tervezése témáit járja körül. Érdemes a részvétel mindazoknak a cégvezetőknek és döntéshozóknak, akik szeretnék tudásukat rendszerezni, hogy még hatékonyabban tudják azt felhasználni és ebből profitálni.
A tavaszi workshop etapot a "
Hogyan tárgyaljunk az árakról?" elnevezésű esemény zárja április 23-án, az Expo Congress Hotelben. Az előadó itt is Tonk Emil lesz.
Az esemény fő célja rávilágítani: hogy nem árakat, hanem értékeket vásárolnak a vevők, de kifejtésre kerül ahogy az árakat a partnereink látják, tanácsokat kaphatunk hogyan képviseljük árainkat, mit tegyünk az "olcsóbb" és a "drága" megjegyzésekkel. Bemutatásra kerül az árak megvédésének eszköztára, illetve a hatékony lezárás és megerősítés árak ügyében. A részvételt ajánlott a miro, kis- és közepes vállalkozások vezetőinek, ügyvezetőinek, és az értékesítés területén dolgozóknak.