Hírek
22795 hír az adatbázisban
Online filmekkel kampányol a Durex
Marketinginfo.hu - 2014-02-10 13:10
Reklám

Milyen hatással van rád a jó szex? - teszi fel a kérdést a Durex a héten induló online kampányában, melyre négy feltörekvő filmrendező adott választ.

A MoFilm egy fiatal filmkészítőket tömörítő hálózat, mely a világ bármely pontján lehetőséget biztosít tehetséges filmkészítőknek, hogy szabadon engedjék fantáziájukat és kibontakoztassák tehetségüket - olvasható a márka közleményében. A Durex által közzétett "Valaki jót szexelt, kitalálod, hogy ki?" témafelvetésre több rendező készített rövidfilmet.

"Izgatottan vártuk a közös munkát a MoFilmmel, melynek nemzetközi hálózatához több mint 50 ezer feltörekvő filmkészítő csatlakozott, hogy világmárkák által közzétett nyitott briefeken dolgozzanak közösen" - mondta Sipeki Vivien, a Durex márkamenedzsere. A kész kisfilmeket a Durex világszerte a hivatalos honlapjain és közösségi oldalain teszi közzé az elkövetkező hetekben.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Társasok baráti társaságoknak (x)
  Te mersz felnőtteknek való eszközöket áruló boltból rendelni? (x)
  Mit érdemes tudni a férfiak ciklusáról? (x)
  Korbácsoljátok fel a vágyat természetesen! (x)
  Hölgyeknek szánt készítmények a nők kényelméért (x)
  A Durex kutatás
  A Durex mobiltechnológiai áttörése
  Durex: új Valentin-napi szpot
  Durex élményterápia az idei Sziget fesztiválon
  Videó: SOS szolgálatot ígér a Durex
  Masszázsra buzdított a Durex
  A Durex kreatív pályázatot hirdet
  Láncmasszázs-rekordot döntött a Durex
  Tesztelőket keres a Durex

További hírek ebben a kategóriában

2022-es plus size divattrendek (...
Stílus, elegancia, hódítás - a f...
Az óvszerek használata és ellenő...
Fa vágódeszka, műanyag vágólap &...