Hírek
23679 hír az adatbázisban
Mobil-fókusz a Starbucks-nál
Marketinginfo.hu - 2014-01-31 10:31
Márkák

A kávézólánc vezérigazgatója, Howard Schultz elmondása szerint a mobil-fizetés, a hűségkártya és a digitális megoldások kapnak nagyobb hangsúlyt a márka stratégiájában.

A változásokat ismertető bejelentés azt is megemlítette, hogy az online kiskereskedelem megerősödése negatívan hatott a Starbucks forgalmára - áll a JAPANTODAY oldalán. Így ugyanis kevesebb ember rótta a bevásárlóközpontokat, tehát kevesebben is álltak meg egy kávéra.

Schultz elmondása szerint a fenti rossz tendenciát a mobilfizetéses alkalmazásokkal, a mélyebb fogyasztói viszonyt erősítő hűségprogramokkal, valamint az online tér kiaknázásával igyekeznek majd ellensúlyozni. Ennek érdekében a vállalat vezetői bürokráciája is átszervezésen esik át, Adam Brotman digitális igazgató és Matt Ryan stratégiai igazgató munkája is közelebbi kapcsolatba kerül Schultzéval. Egy új pozíció is született: a napi szintű ügyeket koordináló műveleti igazgatói tisztet az eddigi pénzügyi vezető, Troy Alstead fogja betölteni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mézes-granolás-szójás különlegesség a japán Starbucks-ban
  Első globális kampányát indította el a Starbucks
  Gésa Kávé a Starbucks-ban
  Négy éves a Starbucks Magyyarország
  Starbucks: jó hírek a világból, rosszak Nagy-Britanniából
  Ismét meghirdeti a Starbucks a Föld hónapját
  A Twitteren erősít a Starbucks
  Tovább digitalizálódik a Starbucks
  Mobilkampány a Starbucks szezonális termékeihez
  Mobilfizetéses rendszerét fejleszti a Starbucks
  Mobilfizetéses bevételeit növelné a Starbucks
  A Starbucks tovább erősíti jelenlétét a mobil térben
  Többcsatornás mobilmarketing a Starbucks-tól

További hírek ebben a kategóriában

A BioTechUSA növekedése
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggya...
Tovább erősítette nemzetközi poz...