Hírek
23639 hír az adatbázisban
Fél éves pelenkakészlet 260 család számára a dm-től
Marketinginfo.hu - 2014-01-14 11:30
CSR

A dm drogéria már harmadik alkalommal szervezte meg "Együtt a babákért" elnevezésű karitatív programját, melynek célja az elszegényedett kisgyermekes családok támogatása.

A program során országszerte 260 család számára biztosítják a fél évre elegendő pelenkamennyiséget. A dm együttműködő partnerei a Pampers, és a Magyar Katolikus Karitász.

A drogérialánc minden évben a karácsonyi időszakban, november, december hónapokban hirdeti meg népszerű kezdeményezését. A program célja, hogy minden dm üzlet jelképesen felvállalja a keresztapai szerepet egy-egy elszegényedett kisgyermekes családnál, így az üzletlánc annyi családot támogat országszerte, ahány üzlettel jelen van hazánkban. Idén 260 család válláról veszi le fél évre a pelenka beszerzésének gondját. A pelenka napi szükséglet a kisgyermekes szülők számára, és ez által az egyik legnagyobb anyagi teher is egyben.

A pelenkákat a vállalat együttműködő partnere a Pampers biztosítja.

A családok kiválasztásában ez alkalommal is a Magyar Katolikus Karitász volt a dm segítségére. Az országos hálózattal rendelkező szervezet több mint 80.000 családdal áll kapcsolatban. A program indulása előtt részletes felmérést készítenek, így teljes képet kaphatnak a családok életkörülményeiről, és a rászorultság mértékéről. A kereskedelmi vállalat és a Karitász célként tűzte ki, hogy minden évben más családok részesüljenek az adományból, így évről évre egyre több helyre jut el a segítség. Az idei programmal immár 700 fölött van a támogatott családok száma.

A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával segíthették a családokat. "Az Együtt a babákért programunk az egyik legsikeresebb kezdeményezés, a társadalmi felelősségvállalás programjaink körül. Minden évben több ezer vásárló ajánlja fel pontjait a program javára. Évről évre nagy öröm számunkra megtapasztalni az emberi összefogás erejét."- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hogyan választunk termékeket a babáknak? (x)
  Húszmilliós adomány a dm-től
  Idén is elindítja karitatív programját a dm
  A dm és a Hulladékkommandó zöld területeket tisztított meg
  Elindult a Vasas Gyerek Program
  Szerény növekedés a dm-nél
  Több, mint 570 dm alkalmazott önkéntes munkában
  Megnyílt az ország legnagyobb kínálatú dm üzlete

További hírek ebben a kategóriában

Kihirdették a K&H a fenntartható...
Több mint 35 millió forintot ado...
Az idei Adni Öröm! karácsonyi ad...
Év végi díjeső és tudatos felelő...