Hírek
21829 hír az adatbázisban
Ezek lesznek a digitális marketing trendek 2014-ben
Marketinginfo.hu - 2014-01-07 14:32
Digitális

A Socialmedia Today közzétette várakozásait az ágazatban várható idei tendenciákról.

A lap szerint a 2013-as évben a szervezetek nagy lépést tettek a téren, hogy a különböző digitális marketing taktikákat átfogóan kezdjék alkalmazni.

A legfontosabb fejleményeknek a Twitter tőzsdei bevezetését, valamint a Google és a Facebook algoritmus frissítéseit látják- amelyek szerintük felkavarják a digitális marketing ágazatot 2014 során.

Továbbra is a tartalom a király

A Socialmedia Today felmérése szerint a marketingigazgatók 78%-a hisz a saját gyártású tartalomban, a marketing a jövőjét tekintve. A legtöbb szakember elfogadta, hogy a tartalom a fő erőforrása a digitális munkának. A lap várakozásai szerint trenddel összhangban a szegmensben utat törnek maguknak a content discovery alkalmazások- többek között a Flipboard, a Pulse és a Fancy. Emellett a Facebook mobilhirdetési platformja is további jelentőségre tesz szert.

Nő a videó marketing jelentősége

Úgy látják: magától értetődő, hogy videókat közvetíteni képes üzenetek tízszer erősebb marketinghatást fejtenek ki, mint a szöveges tartalom. Példának a Kony2012 című CSR tartalmú rövidfilmet hozzák fel, amely vírusvideóként egy éjszaka alatt sikert hozott.

Jóslatuk szerint a mobileszközökkel kombinált videótartalmak még inkább jelentőségre tesznek szert a 2014-es évben. A várakozást "anyagi alapon" alátámasztja, hogy például az Instagram, a Snapchat és a Vine saját videókészítő alkalmazással rukkoltak elő, amelyek nemcsak a megtekintést, hanem a megosztást is lehetővé teszik.

Közösségi média diverzifikáció

A platform szerint 2013 a közösségi média növekedésének éve volt- e tendencia pedig idén folytatódik. Adataik szerint marketingesek 93%-a már üzleti célra használja közösségi médiát, miközben új hálózatok- így a Pinterest, a Vine és az Instagram népszerűsége hullámszerűen nőtt és alkalmazásuk a mindennapok részévé vált. E különleges hiánypótlónak számító platformok alkalmazása a fogyasztói kapcsolatokban és a márkaépítésben tovább fog növekedni.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Várható 2019-es marketing trendek
  Európai digitális marketing szövetség alakult
  Digitális marketingcéget vásárol a Telenor
  Most már digitális a marketing fősodra
  Marketing trendek 2016-ban
  Ausztrália a digitális marketing új fellegvára
  Mennyit ér a digitális marketing ágazat?
  Nissan: az autómárkák tartanak a digitális marketingtől
  Amitől a luxusmárkák félnek: a digitális marketing
  Új Digitális marketing stratéga a Grey/G2-nél
  Nagy Britannia: a luxusmárkák a digitális marketingben hisznek
  Új digitális marketing képzés indul diplomásoknak

További hírek ebben a kategóriában

Dupláz a Vodafone Alapítvány
Nőhet az 'okoskenyerek' kereslet...
Kiosztották a Vodafone Digitális...
A nem szokványos megjelenésű pen...