A MOM Park első ilyen jellegű aktivitása során három különböző eszközön jelentek meg a Magyar Telekom karácsonyi ajánlatai. A cég liftdekorációkkal, légtérben lévő molinókkal és korlátüveg dekorációkkal promotálta magát az áruházban. A kampány különlegessége volt, hogy a karácsonyfa dekorálása is kommunikáció színvilágához kapcsolódott- így biztosítva teljes összhangot a pláza legfrekventáltabb részén. A karácsonyfa közelében hostessek szórólapon tájékoztatták a vásárlókat az évvégi akció részleteiről.
A MOM Park tavaly szeptemberben döntött úgy, hogy az eddig elsősorban a bevásárlóközpontban lévő üzleteknek biztosított megjelenési lehetőség mellett, külső partnerek számára is elérhetővé teszi kiemelt reklámfelületeit. A Telekom az első hirdető ebben a sorban.
A bevásárlóközpont hirdetési felületeinek értékesítésében a VIVA!Promócióval működik együtt.