Szegmentáció az Axel sajtó-stratégiájában
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2013-12-11 12:15
Egyéb
A sajtó került a 2014-es vállalati stratégia kidolgozásánál a középpontba.
A német kiadóóriás bevételeinek összehangolásáról döntött annak érdekében, hogy piacvezető pozíciót célozzon meg az összes régióban, ahol jelen van - olvasható a cég kommünikéjében. A nyomtatott- és a digitális, illetve a német- és a nemzetközi sajtótermékek közötti, jelenlegi szegmens-differenciáltságot megszüntetik.
A lapterjesztő a jövőben a következő három üzleti modellre fogja a sajtótermékekből befolyó jövedelmeit építeni.
Az első kategóriát a fizetett modell jelenti, amiben az előfizetésekből származó bevételre alapoz.
A második szegmens az úgynevezett marketing modellt takarja, ami a fizetett hirdetésekre (reklámfelületek eladásából származó bevételre) összpontosít.
Az utolsó csoportot pedig az apróhirdetések - álláskínáló, ingatlan-eladási, valamint autós reklámelhelyezésekből származó bevételek képezik.
Kapcsolódó cikkek:
Axel 2013: a digitális szegmens pályára állítva
Bolt-iránytű az Axeltől
|