Hírek
23592 hír az adatbázisban
Szegmentáció az Axel sajtó-stratégiájában
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2013-12-11 12:15
Egyéb

A sajtó került a 2014-es vállalati stratégia kidolgozásánál a középpontba.

A német kiadóóriás bevételeinek összehangolásáról döntött annak érdekében, hogy piacvezető pozíciót célozzon meg az összes régióban, ahol jelen van - olvasható a cég kommünikéjében. A nyomtatott- és a digitális, illetve a német- és a nemzetközi sajtótermékek közötti, jelenlegi szegmens-differenciáltságot megszüntetik.

A lapterjesztő a jövőben a következő három üzleti modellre fogja a sajtótermékekből befolyó jövedelmeit építeni.

Az első kategóriát a fizetett modell jelenti, amiben az előfizetésekből származó bevételre alapoz.

A második szegmens az úgynevezett marketing modellt takarja, ami a fizetett hirdetésekre (reklámfelületek eladásából származó bevételre) összpontosít.

Az utolsó csoportot pedig az apróhirdetések - álláskínáló, ingatlan-eladási, valamint autós reklámelhelyezésekből származó bevételek képezik.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Axel 2013: a digitális szegmens pályára állítva
  Bolt-iránytű az Axeltől

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...