Hírek
21755 hír az adatbázisban
Ingyen Big Mac-et kínált a Burger King
Marketinginfo.hu - 2013-12-03 14:59
Digitális

Meghökkentő módon tesztelte Facebook rajongói márkahűségét a gyorsétterem- óriás Norvégiában.

A Burger King ingyen kínálta legnagyobb riválisa ikonikus termékét abból a célból, hogy erősebb fogyasztói elkötelezettséget építsen közösségi profilján. A cég norvég leányvállalata igyekezett kideríteni, hogy kik a "valódi" rajongói a Facebookon.

A márka felismerte, hogy mintegy 38 ezres rajongótábora körében számos olyan felhasználó is rejtőzik, aki nem valódi rajongó, ugyanakkor becsmérlő megjegyzésekkel illeti a brand posztjait. A DIST kreatív ügynökség által kitalált különös manőver során a Burger King létrehozott magának egy új Facebook oldalt, majd ingyenes Big Mac-et kínált a usereknek. A "potya" szendvics megszerzésének feltétele az volt, hogy aki élni kívánt a lehetőséggel, az nem lehetett követője az új Facebook-os márkaprofilnak. Így az oldalra csak az igazán hűséges rajongók távozhattak.

Aki ingyen szendvicset akart- az kapott egy Big Mac utalványt, majd cserébe alá kellett írnia egy búcsúlevelet. A Burger King norvégiai Facebook felülete 30 ezer követőjét veszítette el ennek eredményeként. Az új oldal rajongói bázisa valamivel több, mint 8000 tagot számlál csupán. Ám ez a márka iránti fogyasztói elkötelezettséget és a profil interakcióit pozitív módon befolyásolja, így a márka Facebook jelenléte sokkal célzottabb lett- értesült a mandmglobal.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mi történt a McDonald’s BIG MAC védjegyével?
  A divatszakmában tesz kitérőt a McDonald’s
  Házhozszállítást tesztel a Burger King
  Pénztárcákat méreget a Burger King
  Fekete szendvicseket árul a japán Burger King
  Avokádóburgerral állt elő a Burger King
  Ki tud megenni 7 Whoppert fél óra alatt?
  Negyven év után vált szlogent a Burger King
  Hamisítják a Burger Kinget
  Négy médiaügynökség verseng a Burger King kegyeiért
  Nevet vált a Burger King
  A Burger King visszavág
  Sültkrumplis hamburgert vezet be a Burger King
  A Whopper jobb, mint az ópium

További hírek ebben a kategóriában

Kiosztották a Vodafone Digitális...
A nem szokványos megjelenésű pen...
Bővül az IAB Hungary
Mi a landing oldal és miért font...