A november végén, - jelenleg öt piacon- indított a kampány kulcseleme egy kisfilm, amelyet az Ogilvy és a David ügynökségek segítségével hoztak létre. A produkció arra igyekszik inspirálni az embereket, hogy a jövőt egy jóval pozitívabb fényben szemléljék: a készítők a gyermekeket állítják középpontba, azokat, akik a leginkább ösztönözhetik a felnőtteket egy fenntarthatóbb életmódra.
A vállalat egy saját
honlapot is létrehozott a kampánynak, amely az Unilever márkáinak- például a Lifebuoy szappannak- fenntarthatósághoz kapcsolódó márkasztorijait mutatja be. A szappan brand esetében például a márka közegészségügyért tett "erőfeszítéseit" mutatja be ázsiai, afrikai és latin-amerikai példákon keresztül.
Az Unilever új kampánya a nagy közösségi csatornákon- így a YouTube-on, a Facebookon és a Twitteren jelenik meg, emellett nyomtatott felületeken is helyet kap majd.
Az Unilever célja, hogy a jövőben egy átfogó platformot hozzon létre, amely az összes Unilever márka fenntarthatóságért tett hozzájárulását bemutatná-
írja a marketingweek.