MobilTárca: kecsegtető eredmények a tesztidőszakban
Marketinginfo.hu - 2013-11-22 12:11
Mobilmarketing
Első alkalommal osztotta meg tapasztalatait a magyar MobilTárcát nyár óta használó közel kétezer tesztelő- hozta nyilvánosságra a Magyar Telekom.
A Mobiltárca Szövetség megbízásából készített kutatásból kiderül, hogy tízből nyolcan nagyon hasznosnak tartják a MobilTárcát és gyakrabban használják fizetésre és hűségpont gyűjtésre a virtuális kártyákat, mint a hagyományos, plasztik alapúakat.
A kutatás elvégzésével megbízott BellResearch jelentéséből az is kiderül, hogy a tesztelők fele ment már el úgy vásárolni, hogy pénztárca helyett csak MobilTárca volt nála. A tesztelésben résztvevők eddig több mint 2 ezer helyen, 15 ezer alkalommal fizettek MobilTárcával és négyszer olyan gyakran használták a mobiltelefonjukat a kasszánál, mint a bankkártyájukat.
"A MobilTárcával végrehajtott vásárlások átlagos értéke 2700 forint, míg a hagyományos bankkártyával történő tranzakciók átlaga 6600 forint. Ez különösen jó hír a bankok számára, hiszen a MobilTárca képes a kisebb összegű készpénzes vásárlásokat tömegesen elektronikus útra terelni." - hangsúlyozta Pukler Gábor, a Magyar Mobiltárca Szövetség elnöke.
"A kereskedők is szívesebben fogadják a MobilTárcát, hiszen sokkal gyorsabban lehet fizetni kisebb összegű termékekért, mint a hagyományos fizetési megoldásokkal. Nincs szükség PIN kódra és külön alkalmazást sem feltétlenül kell megnyitni a mobiltelefonon ahhoz, hogy használhassuk a MobilTárcánkat" - mondta el Pukler.
A tesztelők elsősorban a használat biztonságával, a fizetési folyamat gyorsaságával és egyszerűségével voltak elégedettek. A MobilTárca legfontosabb funkciójának az aktuális számla- és egyenleglekérdezést tartották.
A MobilTárca legfőbb előnye, hogy mindig kéznél van, hiszen a mobiltelefonunknál azonnal észrevesszük, ha nincs nálunk, míg a tárcánk esetében akár három óra is eltelhet, mire feltűnik, hogy hiányzik.
A MobilTárca alkalmazás
A MobilTárca egy olyan alkalmazás, amely képes egy helyre gyűjteni a jelenleg pénztárcánkban hordott vagy fiókban tárolt plasztikkártyákat, és virtuális formában megjeleníti azokat a telefonunkon. Az új, NFC technológián alapuló fizetési megoldással a kereskedelmi egységek lerövidíthetik a pénztárnál való sorban állás idejét, csökkenti a készpénzkezelés szükségét. A MobilTárca alkalmazás segítségével, a telefonnak a terminálhoz való érintésével, egyidejűleg történhet a fizetés, hűségpontok felírása vagy akár a kuponok beváltása.
Kapcsolódó cikkek:
Magyar Telekom: ”sétálj bele egy könyvbe”
Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
MobilTárca: globális jelentőségű hazai fejlesztés
Az aprópénzt is leválthatja a mobil
Készpénz helyett mobiltelefon?
PR ügynökséget választott a Mobiltárca Egyesület
Mobilfizetés, mobiltárca - eljött az idő?
|