Hírek
23579 hír az adatbázisban
Procter & Gamble: új szájreklámkampány a trnd-vel
Marketinginfo.hu - 2013-11-18 10:07
Reklám

Az új Word-Of-Mouth kampányában összesen 2600 fő próbálhatja ki Magyarországon és Lengyelországban a Procter&Gamble új szájápolási termékét, az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefét.

A kampány célja az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe ismertségének növelése, továbbá a kampányban résztvevők segítségével minél több információ összegyűjtése a termékkel kapcsolatban (mini piackutatás). Az Oral-B WOM kampány Magyarországon 600 fővel, Lengyelországban pedig 2000 fővel indul el októberben.

Ennek hatására előre láthatóan 260 ezer fogyasztói beszélgetés zajlik majd le különböző fórumokon (online és offline egyaránt) az új termékkel kapcsolatban. A trnd szájreklám kampányok előnye más kommunikációs eszközökkel szemben, hogy számszerűsíthető és mérhető módon növelik a termékismertséget és a kipróbálási lehetőség, valamint a sok, a termékről lefolytatott beszélgetés hatására egyértelműen pozitív emocionális kötődést alakítanak ki az összes résztvevőben, aki kapcsolatba kerül a kampányban szereplő termékkel.

A trnd 2013 májusa óta már Lengyelországban is jelen van, így a trnd WOM kampányok Csehország és Szlovákia után már Lengyelországban is foglalhatóak.

A szájreklám kampányban résztvevők feladata:

1.A fogkefe kipróbálása után, tapasztalataikat továbbadni és megosztani ismerősökkel és barátokkal.

2.A rendelkezésre álló cserefejek segítségével a barátokkal és ismerősökkel közösen kipróbálni a fogkefét.

3.Fogyasztói visszajelzések begyűjtése írott formában a barátoktól, ismerősöktől az Oral-B Professional Care 500 elektromos fogkefe használatával kapcsolatban.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Természetes szájápolás vegyszerek nélkül (x)
  Kampány indult a helyes szájápolásért
  5 millió a fiatal úszótehetségek támogatására
  Magyarország szájápolási szokásai 2017-ben
  Word-of-Mouth kampány a Duluxtól
  Megvette a G+J a Trnd negyedét
  Beveti a Word-of-Mouth marketinget az Unilever
  P&G: fókuszban a fenntarthatóság
  Hat billiós üzlet a szájreklám
  Akár 100 márkájától is megválhat a P&G
  A trnddel dolgozik a P&G
  Nem lesz több marketing igazgató a P&G-nél
  Új piacot hódítana meg a P&G
  Tovább pörgeti olimpiai kampányát a P&G
  Drágultak a szájápolási termékek
  Digitális reklámjait optimalizálja a Procter & Gamble
  Kitart az innováció mellett a Procter & Gamble
  Mobilreklám: egyesíti erőit a Coca-Cola, a GM és a Procter & Gamble
  Gyöngyösön is gyárat épít a Procter & Gamble
  A weben épít fogyasztói elkötelezettséget a Procter&Gamble

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...