Hírek
23556 hír az adatbázisban
Ezek a cégek az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
Marketinginfo.hu - 2013-11-08 09:48
DM

Átadták a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjait.

A Magyar Telekom Nyrt., a Mercedes-Benz Hungária Kft., a Provident Pénzügyi Zrt. és a Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyultak a legjobb ügyfélkiszolgálóknak 2013-ban. Az idén ötödször megrendezett "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint - kis-, és közép (KKV), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

Az idén ötödször megrendezett "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny három kategóriában - személyes, telefonos és elektronikus - és két vállalati méret szerint - kis-, és közép (KKV), valamint nagyvállalat - vizsgálta a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét.

A személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Provident Pénzügyi Zrt., a közép- és kisvállalatok között a Mercedes-Benz Hungária Kft. nyerte el a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" címet. Telefonos kategóriában nagyvállalati szinten a Magyar Telekom Nyrt., közép- és kisvállalati szinten szintén a Mercedes-Benz Hungaria Kft. bizonyult a legjobbnak, aki ezzel két kategóriában is elnyerte a díjat. Elektronikus ügyfélkiszolgálásban - ahol vállalati méret szerint nincs külön kategória - a Samsung Electronics Magyar Zrt. az év kiváló ügyfélkiszolgálója.

A ClientFirst Consulting Kft. által életre hívott verseny legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. A 2009-ben indított program lehetőséget ad a részt vevő vállalatoknak ügyfél-kiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során a hazai, de nemzetközi hátterű vállalatok és a magyar tulajdonú vállalatok is versenyeznek egy-egy kategórián belül, ami azt jelzi, hogy a magyar tulajdonú középvállalkozások is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a kiváló ügyfélkiszolgálásra és sok esetben fel is veszik a versenyt a nagy tapasztalattal rendelkező nemzetközi hátterű cégekkel.

Az objektív kép kialakításához egy-egy vizsgálat során egy adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg a kiszolgálásáról, és akár száznál több próbavásárlást is végeznek. Az idei verseny során a próbavásárlók több mint ezer helyszínt teszteltek, és közel 220.000 kérdésre adtak választ. A megmérettetés során több mint 7.000 ügyfelet kérdeztek meg, és közel 1.500 próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők, amely alapján kialakult az részt vevő cégek rangsora.

A Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. "Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shopping-gal (próbavásárlás) mérünk" - hangsúlyozza Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az élmény fontossága az ügyfélkiszolgálásban
  Kiderült, kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
  Kiderült, mely cégek a legintelligensebbek
  Összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a vállalatok
  Nem szívesen indítanak saját vállalkozást a magyarok

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...