Hírek
23678 hír az adatbázisban
Átadták az idei Effie díjakat
Marketinginfo.hu - 2013-10-25 10:00
Egyéb

13 Arany, 13 Ezüst és 22 Bronz Effie-vel ünnepelte a magyar reklámszakma a hatékonyság Oscar-díjának is nevezett Effie 12. hazai megmérettetését az ünnepélyes Díjátadó Gálaesten október 22-én este.

A 12. magyarországi Effie-gálán a leghatékonyabb kampánynak kijáró platina díjat ez alkalommal is a Hosszútávú hatékonyság kategória egyik nyertes kampánya kapta, a tavalyi évhez hasonlóan. Ez alkalommal a fődíjas az Antenna Hungária megbízásából készült Mindig TV Extra márka piaci bevezetése és felépítése lett, a platina elismerést a megbízó mellett az ACG-nek és a Well Reklámügynökségnek adták át.

A közel 120 neves marketingkommunikációs szakemberből álló zsűri 81 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 48 kampány alkotói, azaz a megbízók és a reklám-, ill. médiaügynökségek kaptak díjat. A legtöbb díjazott a Nem tartós fogyasztási cikk-élelmiszer (6), ital (6), Társadalmi célú kommunikáció (6), Szolgáltatás (5), Bevezető kampány (5), Hosszútávú hatékonyság (4) és Image (4) kategóriákban döntőbe jutott kampányok közül került ki.

A legtöbb díjat az ACG gyűjtötte be (9), az OMD szintén 9 díjnak örülhetett, a DDB pályázóként és társügynökségként összesen 6 díjat vehetett át. A MEC 5, a Café Communication, a Human Dialog, a Mindshare és a White Rabbit 3-3, míg a PHD, a Carat, a MediaCom, a PanMedia, valamint a Team Red és a Mito 2-2 díjjal térhetett haza. Díjazott lett továbbá a Young & Rubicam, a Wunderman, a HPS Experience, a DRAFTFCB és a Human Telex csapata.

A győztes kampányok teljes listája itt tekinthető meg

Az Effie-n csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes indulni, ezért elismerés illet minden további pályázó megbízót és ügynökséget.

Az Effie-díj a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely a kommunikáció valódi célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza. Az Effie alappillérei az objektivitás, a függetlenség és a transzparencia.

A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és az idén 75 éves Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi, az idei volt a 12. alkalom. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.

A 12. Effie támogatói voltak:

Axel-Springer, MTVA, Sanoma Média Budapest, Kreatív, Brandtrend, RentIT, Copy General, Sign, Marketing&Média, mmonline, Budapesti Operettszínház, Pepsi, Bonbonetti, Imperial22, NagyÁgota Collection.

A 12. Effie Díjátadó Gálaest zenei közreműködője a Honeybeast zenekar volt.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új Effie díj a fenntartható fejlődésért
  Digitális sikerkampányok - mindenkinek?
  Ezüsttel zárt az Aranypéntek
  Kulturális kampányok taroltak az idei Effie-n
  Lezárult az EFFIE nevezési időszaka
  EFFIE: Kitolták a nevezési határidőt
  Újdonságok az EFFIE workshopon
  Elindult az idei EFFIE
  Megvan az Effie shortlist-je
  Újabb rekord az Effie-n
  Effie: az Unilever a leghatékonyabb hirdető
  Fontos tudnivalók az Effie-ről
  Elindult az idei EFFIE- workshoppal készülnek

További hírek ebben a kategóriában

r Bírság a Ryanairnek
2023-10-13 10:14
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és...
Újrainduló gyártás, új termékek ...
Az Airbus újranyitotta gyárait
Elhunyt Jack Welch, a General El...