A kutatómunka célja, hogy a szolgáltatói és a megrendelői oldal egyaránt képet kapjon a szektor trendjeiről, technikai hátteréről, humán-erőforrás felépítéséről.
Az iparági összefogás a szektor minden szereplőjének érdeke, így a pilot projekt jelleggel indított insight kutatás in-house és outsource call centereknek egyaránt szól. Ennek köszönhetően a kutatás friss és pontos adatokkal segíti majd a szektor hatékonyabb működését.
Azoktól a cégektől, akik házon belül saját részre működtetnek Contact Center-t, a tagozat az
In-house kérdőív kitöltését kéri.
Az
Outsource kérdőív pedig azoknak a cégeknek készült, akik Contact Center szolgáltatást nyújtanak.
A kérdőívek kitöltési határideje 2013. október 31. A kutatás eredményei november 6-án a Partnering CE Expo rendezvényen kerülnek bemutatásra.
A kutatás szakmai partnerei a Partnering Central Europe, a MULTICOM, a Paradise Solution, Kapronczay Gáspár és a Bisnode Magyarország.