Hírek
23447 hír az adatbázisban
Új arculattal várja megnyitását a Zeneakadémia
MTI + Marketinginfo.hu - 2013-10-09 11:20
Márkák

Nemcsak a Zeneakadémia épülete újul meg kívül és belül, hanem kiadványainak, honlapjának arculata is az intézmény Liszt Ferenc téri épületének október 22-i megnyitásakor.

"A 138 éves zeneakadémiai - egyetemi - tradíció mellé két friss elem lépett be, az egyik a teljes infrastrukturális megújhodás, amelynek része a Wesselényi utcai Ligeti Györgyről elnevezett ház is. A másik: a Liszt Ferenc téri épület, amely zenepalotaként önálló koncertszervezéssel fordul a közönség felé. Ritkaság a világban, hogy élvonalbeli zeneművészeti egyetem saját koncertközpontot működtessen. A kettős egységet kellett látványban - szöveges és kép nyelven is - megfogalmazni, és szenátusi döntés született arról, hogy a Zeneakadémia identitását is hordozó vizuális megjelenést is meg kell újítani" - részletezte Szabó-Stein Imre kommunikációs és médiatartalom-fejlesztési igazgató.

A Zeneakadémia mindig is világmárka volt, ennek és a koncertközpont tevékenységének a világpiacon is meg kell jelennie. Hogy mindez nemzetközi téren is érthető legyen, ezt célozza az új arculat - fűzte hozzá az igazgató.

"Visszanyúltunk a Liszt Ferenc téri épület 1907-es megnyitásáig, a logó például ezt a +szent+ tradíciót fejezi ki, modernitásban pedig szeretnénk 2013-on túllépni, tehát nem valamiféle uralkodó trendhez csatlakozni, hanem egyénit, újszerűnek hatót mutatni. Olyan erős fundamentumra épült a Zeneakadémia, nemcsak zeneileg, hanem tudatilag is, hogy tulajdonképpen nagyon merészek is lehettünk. E kettősség miatt volt igen nehéz a feladat, ami mintegy 10 hónapot vett igénybe - hangoztatta.

Az intézmény vadonatúj honlapját az október 22-i nemzetközi sajtótájékoztató keretében indítják el, új kiadványstruktúrát állítanak fel, lesz egy úgynevezett koncertmagazin, amelynek első száma október 22-től december végéig, a második januártól júniusig szól. Ez sem teljesen hagyományos, mert mini-esszék, portrék és mélyinterjúk is helyet kapnak benne és a kortárs fotóművészet is megjelenítődik a lapjain.

Az újra hasznosított papírból készült egy estés műsorfüzeteknél száműzik az illusztratív fotókat, ezekbe nemcsak a műleírásokat szerkesztenek, hanem zenetörténészek helyezik történelmi környezetbe az adott szerzőt vagy művet. "Itt grafikai munkák jelennek meg." Kiadnak havi műsornaptárt is - tette hozzá.

Nagy kihívás volt a honlap elkészítése, amelynek szintén tükröznie kell a kettős - oktatási és koncertszervezői - funkciót. A Zeneakadémia fontos eseményei mind ott lesznek a honlapon, de szükséges lesz az egyetem belső életét érintő információk számára egy aloldalt is elindítani - mondta Szabó-Stein Imre.

A kiadványokat, a honlapot egységbe foglalja a Zeneakadémia új színvilága. - A ciánkéktől a napsárgáig jelezve a műfajok színkódot kapnak, ezek a plakátokon is érvényre jutnak.

Október elsején indult el a Zeneakadémia image-kampánya. "Ehhez a Világra szól, valamint az Egy új korszak nyitánya szlogeneket találtuk ki, hasonló üzenettel. A Zeneakadémia új arculatával harmonizáló vizuális környezetben hirdeti a kormány kampánya is a Zeneakadémia újranyitását" - fejtette ki az igazgató.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Hatrészes plakátkampánnyal hirdeti magát a Liszt Ünnep
  A KLM 85 éve landolt először Magyarországon
  Megújul a CIB Bank arculata
  Új márkaarculat a Vodafone-nál
  Új márkaarculatot mutat be az LG
  Új név és új arculat az Ernst & Young-nál
  Megújult a Continental arculata és logója
  Új arculat és reklámfilm a Poli-Farbe-nél
  Új kampány és arculat a MOM Park-nál

További hírek ebben a kategóriában

A Decathlon új irányvonala
5,7 milliárd forintos tőkeemelés...
Egyedülálló beruházás a BioTechU...
Ismét díjazták a Borsodi Sörgyár...