Hírek
23556 hír az adatbázisban
Hétvégén a leghatékonyabb a digitális reklám
Marketinginfo.hu - 2013-10-04 16:57
Digitális

Az Adform ügynökség negyedéves Media Barometer tanulmánya szerint a fogyasztók 7 százalékkal nagyobb valószínűséggel kattintanak a display reklmámokra a hétvégi napok során.

A nagyobb kattintási arány mellett meglepő adat, hogy az online reklámozás átlagos költsége hétvégén, mintegy 12 százalékkal alacsonyabb, mint hétköznap folyamán.

A 18 európai országban, mintegy 90 millió reklám megtekintést elemző tanulmány azt is feltárta, hogy a vizsgált márkák a nyár folyamán, mintegy 92 százalékkal emelték valós idejű ajánlattételekhez (RTB) kapcsolódó hirdetési költségeiket. Tették mindezt annak ellenére, hogy a médiatulajdonosok növelték áraikat- a CPM az egész negyedév során mintegy 30 százalékkal nőtt. Az adatok azt is tükrözik, hogy a nyár folyamán a fogyasztók hosszabb időt töltöttek az online hirdetések megtekintésével, a reklámletöltések mintegy 14 százalékkal ugrottak meg és a felhasználók hosszabb ideig figyelték a tartalmakat.

Bár a mobil- és tablet hirdetések felpezsdítették az iparágat- az RTB tekintetében mintegy 67 százalékos növekedést produkáltak- egyelőre a teljes digitális marketing költések mindössze 5 százalékát teszik ki.

Az ügynökség megállapította, hogy a valós idejű ajánlattételt alkalmazó reklámbörzék az online médiatervezés jövőjét jelenítik meg-, egyértelmű és azonnali mutatóikkal, ugyanakkor hirdetők számára továbbra is költséges lehet a piac szétdaraboltsága. Az Adform szerint egy nagy standard szolgáltatóra lenne szükség az ágazatban- írja a retailgazette.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Milyen a tökéletes alap egy makett esetében? (x)
  Interaktív display az influenza elleni oltásért
  KLM: kínai ügyfélszolgálat
  Elindult a KLM őszi kampánya
  Ajándékozási szolgáltatás a KLM-től
  Partneri szerződést kötött a KLM és az UNICEF
  A reklám jelentősen hozzájárul a magyar gazdaság GDP-jéhez
  Növekvő aggodalom a reklámblokkolók miatt
  Digitális hatalomátvétel a reklámpiacon

További hírek ebben a kategóriában

A bejelentési kötelezettség legf...
Bízd profikra a céged IT üzemelt...
Minőségi online jelenlét (x)
Prémium webtárhely a maximális g...