Biztosítói ügyfélközpontok: az Allianz és az Aegon az élen
Marketinginfo.hu - 2013-10-03 16:31
DM
Idén negyedik alkalommal került kiosztásra a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Best of Call Centers díj.
A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről, összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást az ügyfélélmény növelésére. Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.
A call-centerekben folyó folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően idén is szoros eredmények jellemezték a versenyt.
A biztosítók közül az Allianz ért el idén is kimagasló eredményt azzal, hogy valamennyi telefonos kategóriát megnyerte, így az "általános ügyfélkiszolgálás" és a "problémamegoldás" kategóriákban nyújtott eredményeiért "Best of Call Centers" díjat kapott.
Az online ügyfélszolgálat területen az Aegon Biztosító teljesítményét kell kiemelni: mindkét online kategóriában, azaz az "általános online ügyfélkiszolgálás" és az "online problémakezelés" területén is első helyezett lett, ezért "Kiváló Online Contact Center" díjat érdemelt ki az ügyfélkiszolgálás területén.
A versenyben legjobbnak bizonyult cégek egy éven át viselik az ezzel járó címet.
A verseny részleteit a GfK Hungária támogatóival - a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség - és ügyfeleivel együtt dolgozta ki 2010-ben, a mérés felépítése pedig változatlan formában készül el minden évben. 2012-ben a verseny az online ügyfélkiszolgálás mérésével is bővült, amely terület idén ismét jelen volt az értékelési szempontok között.
Kapcsolódó cikkek:
Új marketing és PR-vezető az Allianznál
Új elnök-vezérigazgató az Allianz élén
Kiberbiztonság az Allianz-nál
QR kódot kapnak az Allianz ügyfelei
Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon
Nagyné Agárdi Györgyi az Év CIO-ja 2018-ban
Az Allianz World Run 2018
A Margót is támogatja az Aegon
A Neóval dolgozik az Aegon
MPB-Allianz: meghosszabbított együttműködés
Így állnak a call centerek
Átadták a Call Center Díjakat
Profit centerré váltak a call centerek
Öt perc után elveszíthetik az ügyfelet a call centerek
|