Hírek
23556 hír az adatbázisban
Biztosítói ügyfélközpontok: az Allianz és az Aegon az élen
Marketinginfo.hu - 2013-10-03 16:31
DM

Idén negyedik alkalommal került kiosztásra a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Best of Call Centers díj.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről, összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást az ügyfélélmény növelésére. Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.

A call-centerekben folyó folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően idén is szoros eredmények jellemezték a versenyt.

A biztosítók közül az Allianz ért el idén is kimagasló eredményt azzal, hogy valamennyi telefonos kategóriát megnyerte, így az "általános ügyfélkiszolgálás" és a "problémamegoldás" kategóriákban nyújtott eredményeiért "Best of Call Centers" díjat kapott.

Az online ügyfélszolgálat területen az Aegon Biztosító teljesítményét kell kiemelni: mindkét online kategóriában, azaz az "általános online ügyfélkiszolgálás" és az "online problémakezelés" területén is első helyezett lett, ezért "Kiváló Online Contact Center" díjat érdemelt ki az ügyfélkiszolgálás területén.

A versenyben legjobbnak bizonyult cégek egy éven át viselik az ezzel járó címet.

A verseny részleteit a GfK Hungária támogatóival - a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség - és ügyfeleivel együtt dolgozta ki 2010-ben, a mérés felépítése pedig változatlan formában készül el minden évben. 2012-ben a verseny az online ügyfélkiszolgálás mérésével is bővült, amely terület idén ismét jelen volt az értékelési szempontok között.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Új marketing és PR-vezető az Allianznál
  Új elnök-vezérigazgató az Allianz élén
  Kiberbiztonság az Allianz-nál
  QR kódot kapnak az Allianz ügyfelei
  Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon
  Nagyné Agárdi Györgyi az Év CIO-ja 2018-ban
  Az Allianz World Run 2018
  A Margót is támogatja az Aegon
  A Neóval dolgozik az Aegon
  MPB-Allianz: meghosszabbított együttműködés
  Így állnak a call centerek
  Átadták a Call Center Díjakat
  Profit centerré váltak a call centerek
  Öt perc után elveszíthetik az ügyfelet a call centerek

További hírek ebben a kategóriában

Megtakarítani sosem késő - Így z...
Így tehetsz szert kedvező áron s...
Tippek Törökországba utazóknak: ...
Az Euronics online kérdőív eredm...